Probleme de concentrare, de echilibru si calatorit ca in roller blade – scris de Cristina on behalf of Andrei


De cateva zile nu pot sa citesc si sa scriu. Dupa tomografie se pare ca am un cheag pe creier pentru care iau o gramada de medicamente si perfuzii.

Inclusiv de cateva zile nu pot sa focalizez ce citesc si ce scriu. Se pare ca am avut un atac cerebral si a aparut un cheag undeva in creier care imi impiedica aceste capacitati.

Pot vorbi si Cristina poate scrie dupa dictare.

Este foarte deranjant sa nu pot scrie si citi singur dar am avut si o experienta interesanta. Dupa controlul neurologic am ajuns de urgenta la un CT in cladirea de langa, asezat intr-un scaun cu rotile. Dupa ce am anuntat-o pe doctorita de problemele mele de citire am ajuns intr-o super viteza in scaunul cu rotile si ca sa nu merg prin frig am fost transportat cu liftul la subsol printr-un culoar de acces in cladirea de langa pentru tomografie care sa evidentieze ce se intampla de fapt cu mine. Rezultatul tomografiei a evidentiat cheagul pe creier si de aici au aparut o gramada de perfuzii cu anti-coagulante, anti-hemolitice pentru a impiedica sangerarea in creier.

Calatoria rapida pe culoarul ala a fost ca in Roller blade. Eram imbracat cu gluga pe cap ca sa nu racesc si vedeam obstacolele in ultimul moment dar totul a fost ok. O experienta interesanta calatoria asta, un pic sf, mai ales ca eu sunt fan, a fost foarte dragut, trebuie sa apreciem toate experientele pe masura ce ne vin.

Roller blade (1986) nu e un film stralucit dar ilustreaza foarte bine calatoria pe care am avut-o.

Sper de maine sa fiu mai ok.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

20 Responses to Probleme de concentrare, de echilibru si calatorit ca in roller blade – scris de Cristina on behalf of Andrei

  1. Andrei says:

    Te rog SA te reabilitezi.de cand Nu ai Mai scris verific de multe ori pe zi blogul. Si pe facebook la vlad magda si cristi a si Nimic :Mulți prieteni mă întreabă noutati. Eu le comunic ca e totul ok. Am vrut sa vin la Fundeni sa verific . O sa fac chestia asta in curând dak se mai întâmpla deși nu îți doresc. Ai acum câțiva pași de făcut . Trebuie sa treci peste toate sa faci transplantul in israel. Eu sper ca asta e soluția pt vindecarea t finala.”te pup” vorba lui Vio si reStul discutM după . am

  2. Andrei says:

    PS: suntem câțiva colegi care ne gândim la tine in fiecare ora sa nu spun minut. Am impartasit toTe gandurile noastre altor prieteni. Nu știu in ce măsura te am ajutat material dar psihic nu accept sa ne dezamagesti in nici un fel. Fii tare asa cum te consideram toți si invita ne curând la un pahar de vin, cu Vio la Telega. Te pup A

  3. Oana says:

    Multumim Cristina pentru vesti! Sper ca data viitoare sa scrie Andrei din Israel! Va tinem pumnii stransi tare, tare si sa mearga totul ca pe roti! Multa sanatate si ne gandim la voi!!!!

  4. Pompilia says:

    Dragi mei Cristina si Andrei,
    Chiar daca nu ne cunoastem face-to-face, imi sunteti tare dragi, iar blog-ul vostru creeaza dependenta… intru de cateva ori pe zi sa verific updates!
    Va fi bine! Aveti inca un pic de rabdare! Noapte buna, copilasi si un somn cât mai usor!

  5. ioana says:

    Buna copii! Numai ganduri bune si astazi!
    Ma bucur Andrei ca poti sa vezi si partea amuzanta a experientelor pe care le traiesti.Trebuie sa treci cu bine de fiecare zi !
    Imbratisari calde!

  6. mona says:

    Buna Andrei,
    Sunt Monica,prietena Dianei.Sper din tot sufletul sa ramai in continure cu moralul ridicat pentru ca,asa cum spuneai si tu, face minuni.Ai scris mai demult ca te ajuta mult si incurajarile noastre..daca e vorba asa, o sa iti scriem romane :))
    Ma bucur ca s-a aprobat dosaru si plecarea e aproape…fii puternic in continuare…TREBUIE sa se termine cu bine tot calvarul asta
    PS:Dupa ce te intorci din Israel o sa ne intalnim iar la un whist… sa castigam impotriva lu’ Tilea , stii ca ea joaca de cand era mica :)).

  7. Irina says:

    Sper ca ziua de azi va gaseste optimisti si pregatiti pentru vesti bune :). Mai devreme am vazut pe strada un mosulet si o babuta care se tineau de mana, pareau rosi de timp ! ma gandeam cum o sa fiti voi doi la batranete, probabil nu asa de mititei :)). Va doresc mult mult noroc, va pup mult cu drag pe amandoi (si mail la noapte pe gmail).

  8. Alina says:

    Sanatate multa si noroc!

  9. Andreea P says:

    da, da, daa si eu si andi verificam site-ul de cateva ori pe zi si ne gandim mereu la tine! ieri i-am dat un mesaj cristinei pe facebook, intreband-o ce faci si nu mi-a raspuns…recunosc ca m-am panicat un pic! 🙂 acum ma pregateam s-o sun pe ea ca nu cumva sa te deranjez pe tine, insa am zis sa mai verific o data blogul…si bine am facut! nebunel ca de obicei si optimist ca intotdeauna! ai si motive sa fii ptr ca mai ai un pic pana sa ajungi la Israel! Fii tare si te pupam!
    andi vrea sa te vizitam la spital…oare putem???
    puuupam pe amandoi!

  10. Mariuca Z says:

    Multa sanatate Andrei! Mai fa un efort de rezistenta, trebuie sa ajungi la transplant si sa te intorci sanatos de acolo. Ne e dor de zambetul tau, iti tinem pumnii, curaj, o sa reusesti . Pupici dulci, salutari si ganduri bune tie si Cristinei.

  11. simona a says:

    E clar! nu pot sa mai sufar weekend-urile ! Toate “pauzele” tale au fost in weekend ! (sau mi se pare mie ? ) Ne RUGAM sa poti pleca spre vindecare !!

  12. gabi says:

    Suntem alaturi de voi, copii, va tinem pumnii si ne rugam ca sa se termine cu bine tot si apoi sa ne intalnim si sa radem de cum am fentat soarta.Asteptam numai vesti de bine.

  13. Marko says:

    Andrei, batrane, cum mai merge? Lasa naibii cheagurile si nu te mai tine de prostii si curse in scaune cu rotile 😛 Sper cat de curand sa te aud ca vii in Romania si sa iesim la o citirica si sa fie totul bine…

  14. d d says:

    en attendent tes bonnes nouvelles…:)
    sa ramai puternic si optimist. cristinei, forta si incredere in IUBIRE! toate gandurile bune si lui vlad si tuturor celor care va stau aproape.

  15. ioana says:

    Hei! Cum esti azi? Sper ca mai bine! Uita-te pe fereastra vine primavara!
    Zilele trec foarte repede, uneori ma simt si eu ca intr-un carusel care se invarte tot mai repede.
    Se apropie Valentine’s day! Va trimit o inimioara mare-mare care sa va cuprinda pe tine si Cristina.
    Asteptam vesti de la voi!

  16. Irina says:

    Sper ca Andrei e mai bine, din ce in ce mai bine si poate gata de plecare ? asteptam vesti de la voi, ne gandim la voi neincetat. Va pup mult mult de tot !

  17. Cristi says:

    O zi trista pentru noi toti, orice cuvinte sunt de prisos acum…..

    Dumnezeu sa aibe grija de tine acolo unde esti, nu te vom uita niciodata.

  18. Ana says:

    😦 😦 😦
    Viata e nedreapta!

Leave a Reply

