Experienta unica


Neata,

Starea mea generala este buna 🙂 Merg in directia potrivita si toata lumea se agita sa nu depasesc poteca si sa am punctul final in minte intotdeauna. Dar acum vreau sa va descriu cea mai uluitoare, umilitoare, dureroasa, si totusi vesela experienta pe care am avut-o anul asta.

Sa incep cu situatia care a determinat-o. De cand sunt internat am o mica bacterie care-si face de cap in sange, E-Coli. Din cauza ei am probleme de tract digestiv; nu grave, dar deranjante. Atentionez ca incepe partea umilitoare un pic, dar cred ca am eu prejudecati, ca multi barbati cand vine vorba de propriul anus. Ca urmare a celor de mai sus, mi-a aparut o iritatie. Nu hemoroizi, care sunt o complicatie normala din cand in cand din cauza chimioterapiei, antibioticelor, perfuziilor, ci o simpla iritatie intre fese. Deranjanta. Am inceput sa ma spal, sa folosesc unguente si ieri a venit un domn doctor chirurg pentru a vedea daca am complicatii. Nu am complicatii, dar vizita medicala a fost iesita din comun pentru mine,

Dupa cum am zis, intra domnul doctor chirurg. Prima replica: “Tu esti pacientul cu durerea in fund?”. Eu masca, fratele meu masca, chirurgul si asistenta zambind. Deja nu mai aveam nici un control al situatiiei in fata unui personaj de asemenea calibru (Sensul nu este peiorativ :)). Ma intreaba pe ce parte vreau sa stau, si in treacat daca durerea a fost provocata de un coleg, prieten sau de vreun alt doctor. Alegerea mea e simpla, rad fara retineri deja la aproape tot ce spune. Si marele regret este ca nu am un reportofon pe care sa fi inregistrat cele 10 minute de vizita si control. Am ales si pozitia pe care vreau sa stau, pe dreapta. Pe chestia asta, voi sta pe stanga – alegerea doctorului primeaza 🙂 Am avut pana acum deja o multime de hohote de ras cu doctorul in camera si nu prea stiam cum sa reactionez inca, desi eram stresat ca un strain ma vede in postura asta, cu boxerii in vine. Medicul si-a pus manusile si m-a rugat sa ajut la sustinerea feselor, pentru a vedea mai bine mica rana. S-a dezinfectat si a inceput sa apese de jur de imprejur fara menajamente.

Tin bine la durere, dar sentimentul de umilire cu durerea crescand nu m-au ajutat si m-am incordat tot, am inceput sa ridic vocea si am tipat de vreo doua ori cu ochii deja plini de lacrimi (de durere, nu umilinta de data asta). Nu m-a mai durut ceva asa tare de mult timp, dar dctorul era f calm, glumele curgeau in continuare si nu prea ma lasa sa fiu atent la durere. A verificat adancimea, a spus ca s superficiala, nu am puroi si nimic altceva – doar o mica bucatica de piele iritata. Asta n-o mai am aproape deloc 🙂 A terminat tot cu nste glume legate de durerile in fund care nu trebuie neglijate, pentru ca e un loc important din viata noastra :)) Si in inca un minut in care a zis doar ca trebuie sa ma curat cu ser fiziologic o data sau de doua ori pe zi si n-o sa mai am nici o treaba, a plecat razand, lasandu-ma mult mai vesel decat am fost in ultimele 3 zile.

Acum concluzia mea e urmatoarea: daca un om reuseste sa ma umileasca vazandu-ma intr-o postura atat de neobisnuita si rara pentru mine (senzatia de umilire e legata de rejudecatile mele aproape sigur), ma face sa ma urc pe perete de durere, desi stiu ca o face pentru mine, nu pentru el, ma face sa rad totusi printre lacrimile care tasnesc abundent, si la final ma lasa fericit, multumindu-i sincer pentru cea mai ciudata experienta pe care am trait-o in ultima jumatate de an, inseamna ca-si cunoaste meseria mult prea bine 🙂 A fost uimitor si n-o sa-l uit prea curand. A fost o experienta unica si ciudata si interesanta. Nu stiu daca as reedita-o, sper ca nu, dar daca tot a trebuit sunt fericit ca am avut noroc cu acest doctor chirurg. Si sunt convins ca daca lucra in marketing… putea vinde orice, chiar si Windows Mobile 7 sau Symbian 🙂 Palaria mea o sa coboare pentru el de fiecare data cand imi aduc aminte de experienta asta.

Acum astept sa termin prima perfuzie cu antibiotic de astazi, am avut analizele de sange si sper sa am rezultate mai bune, temperatura este 35,6… Nu stau rau deloc 🙂

Mai tarziu intru si mai scriu, dar experienta asta m-a marcat si merita scrisa la prima ora. Merita scrisa imediat ce am “patit-o”, dar inca nu sunt sigur ca am inteles-o pe deplin 🙂 Am incercat macar sa-mi adun gandurile pana astazi 🙂

Sa aveti o saptamana nemaipomenita, chiar daca v-o urez incepand de marti si nu de luni.

Take care, be good 😉

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in povesti din spital. Bookmark the permalink.

19 Responses to Experienta unica

  1. Maria says:

    In primul rand vreau sa stii ca te iubesc.CLAR si SIGUR.Absolut,fara nici o urma de indoiala.
    Experienta ta imi da de gindit “rau””de tot.Ce culoare au ochii domnului doctor???
    Imi pare rau ca trebuie sa treci prin atitea si atitea.Eu astept cu nerabdare sa poti pleca in Israel,unde trebuie sa vin si eu in vizita la tine.hhahahaahhahahaha

  2. simona a says:

    De acum precis nu vei mai folosi NICIODATA expresia “ma doare in fund de…” pentru ca te vei vedea cu fesele desfacute si cu un doctor (fie el si simpatic!) “in fund” 🙂 !
    E bine ca stai pe poteca si faci pasi importanti spre tara sfanta ! Noi suntem aici si ne gandim numai la tine !!

  3. iatcu says:

    sa tot fie trecute doua saptamini de cind am ”trait” o experienta similara, deci prechine…. sa-ti clipesc tandru? Brrrrr, mai bine nu!

  4. ioana says:

    Buna!
    Chestii penibile dar necesare! Si daca medicul ala a stiut sa te si inveseleasca facandu-si meseria destul de ingrata.
    Ma bucur ca multimea de antibiotice isi face efectul , ca personalul din spital e alaturi de tine si ca esti optimist!
    Toata lumea te iubeste !Dumnezeu te iubeste! Toate lucrurile merg spre bine!
    Am vazut azi si filmuletul de la Acasa!
    Te imbratisez!
    Pupicei si pentru Cristina care este o scumpa!

    • Cioini says:

      Necesare intr-adevar. M-a ajutat si asta sa trec usor peste. Meserie nu cred ca e ingrata, dar oricum, doctorul chiar stia sa o faca bine. Cred ca daca vroia putea sa ma convinga ca nu sunt eu acolo :))
      Cu sustinerea celor din jur nu am probleme. O multime de lume ma ajuta sa fiu optimist si sa pastrez directia potrivita. O pup si pe Cristina. Si te pup si pe tine. Sa fii buna :*

  5. Într-adevăr, un om care știe să-și facă meseria. Mi-aduc aminte și de doctorul meu care mă ținea de vorbă în timp ce-mi făcea puncția lombară. Deși îmi dădeam seama după aia că nu era atent la ce vorbeam eu (doh), eram conștient că distragerea atenției era un lucru foarte bun pentru mine în timpul intervenției.

    • Cioini says:

      Da, le au cu distrasul atentiei daca au experienta 🙂 Doctorita mea a vorbit un minut si punctia era gata, fara sa ma urc pe perete sau ceva. Nici nu am simtit acum aproape, doar senzatia de vidare cand a scos maduva. Mana si experienta fac totul, intr-adevar 🙂

  6. florin says:

    Salut Cioini ! N-am sa fiu prea patetic si n-am sa folosesc cuvinte mari ….vreau doar sa-ti spun in cateva vorbe ca povestea ta..si tot ce ai scris aici in acest jurnal ar trebui in mod normal sa modifice instantaneu suma trecuta in colt sus, intr-una cu sase cifre. Pur si simplu…. si cu asta cred ca am spus tot. Spune-mi, din alte retele de telefonie se pot face donatii? Sau e valabil numai pentru romtelecom? Ca toti cei care au donat, nu sunt vreun bogatas – insa o fac cu convingerea ca pic cu pic se face mult..cum spuneau bunicii nostri. Si mi-e ciuda, o data in plus, ca nu sunt bogat. Iti urez putere…drumul asta e greu dar te vad puternic si optimist asa ca alta cale decat marea REUSITA, nu exista! Am s aintru zilnic pe aici sa vad ce faci si sa mai contabilizez cate un zambet in plus, cu fiecare zi cu care nu doar o sa te simti mai bine ci o sa te indrepti spre vindecare. Te imbratisez, Flo

    • Cioini says:

      Salut. Din pacate nu se pot face donatii din alte retele, pentru ca celelalte companii nu accepta cazuri individuale se pare – probleme legale. Nu am de ales cu optimismul – moralul conteaza prea mult ca sa imi pun singur bete in roate 🙂 Si apoi cu atata lume care se agita in jurul meu nu am de ce sa nu fiu vesel. Sanatate multa si ai grja de tine!

      • florin says:

        Hey 😀 ! …am inteles. ne orientam pe variantele existente si care nu sunt putine. Sa ai o seara linistita. Sanatate muuulta multa si astept sa citesc ce-ai mai facut …dupa “Aventuri la proctolog” deja ma astept la episoade mega spumoase :)), tare as vrea sa fie insa “filmate” in alt cadru. Cu bine. >:D<

    • gabi says:

      Pentru cei care doresc sa ajute,se pot face donatii in contul de la INGB 0000 0170 5974 (RON)- eu asa am facut.

  7. Mariana N says:

    salut. as vrea sa ajut si eu, este posibil printr-o alta retea de telefonie? toate cele bune.

  8. Draga Andrei,imi cer scuze pentru confuzie.Reteau de internet nu a functionat in ultimele zile.In speranta ca ai primit de aceasta data e-mailurile,astept raspunsul tau,daca nu,contacteaza compania la nr de telefon (002) 0186 186 888 si te voi contacta imediat personal.Sper sa-ti fim de ajutor!

  9. gabi says:

    Pentru cei care doresc, se pot face donatii in contul INGB 0000 9999 0170 5974(RON) – eu asa am facut.

Leave a Reply

