Sambata dimineata, evolutie in continuare spre bine


Neata πŸ™‚

Temperatura mea initiala la prima ora, 07.10, era de 35.2 grade Celsius. Cam ca o mica broscuta, totusi umana sper πŸ™‚ Acum am 36.4 Celsius. Sunt bine πŸ™‚Β  Durerile musculare s-au redus si imi pot misca genunchiul stang mai bine si multumita durerilor din gamba stanga care s-au ameliorat. sunt sigur ca si din cauza masajelor pe care mi le aplica mama si Cristina cu diverse creme antiinflamatorii, precum si a antibioticelor care incep sa-si faca efectul din ce in ce mai bine. V-am spus ca sunt si multe avantaje in a fi ingrijit, nu? πŸ™‚ Si inflamatiile septice nu mai sunt asa dureroase (sper ca am retinut bine denumirile, desi sunt prea multi termeni medicali pt. mine) tot din cauza masajelor si din cauza antibioticelor. Merg in directia buna cu toate. Si moralul crescut ma ajuta mult si este si efectul comentariilor pe care le primesc pe blog πŸ™‚ Multumesc πŸ™‚

Citesc de vreo doua saptamani carti de Agathe Christie, cu Hercule Poirot. Ma distreaza atitudinea englezilor fata de detectivul de origine belgiana/franceza. Acesta este plin de tact si atitudinile lui ca si manipularile sunt dementiale. Nu degeaba a avut atata succes aceasta doamna scritoare. Ma ajuta sa-mi folosesc creierul si sa incerc s gasesc raspunsul inainte. Totusi din 5 carti citite pana acum, m-am prins doar la 2, si la a 3-a am banuit fara sa am prea multe concluzii logice. Nu prea gandesc nici ca un criminal, nici ca un detectiv :))

Ieri seara v-am urat un week-end uimitor. Acum cativa ani am gasit un proverb asiatic care spunea: “Sa ne fereasca Confucius de vremuri interesante”. Am fost de acord cu el si intr-adevar, e bine sa fim constanti si ca vremurile sa nu fie interesante continuu. totusi situatiile interesante creaza reactii interesante. Si reactiile interesante produc o gramada de lucruri bune. Din cand in cand avem nevoie de ele πŸ™‚ Totul e sa “nu sarim calul”. Interesant din cand in cand ajunge si apoi un pic de rutina e bine venita.

Ma apuc sa mananc de dimineata – vine Cristina cu o multime de mancare. Yupee for me πŸ™‚ Deja ma simt prea rasfatat. Abia astept sa ies sanatos din experienta asta sa-mi pot plati datoriile morale fata de toata lumea πŸ™‚ Si sper sa pot face si eu pe cineva fericit asa cum ma fac cei din jur pe mine acum. Mama si tata au stat cu mine de la 7Β  la 9.30 si m-au spalat si incurajat. E ceva sa fii bebelus la 29 de ani :)) mama a stat si peste noapte si era obosita acum. Vine si diseara sa ma supravegheze nocturn. E bine ca a luat-o tata sa se odihneasca.

Happy, Happy, Joy, Joy. O sa am un week-end bun πŸ™‚ Ne auzim. Sa fiti veseli si sanatosi

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in povesti din spital. Bookmark the permalink.

18 Responses to Sambata dimineata, evolutie in continuare spre bine

  1. Alina says:

    πŸ™‚ Weekend placut si tie!! Sanatate!

  2. Daniel says:

    Neatza Andrei,

    Ma bucur ca esti mai bine. W-end placut si numai bine. Sanatate!!

  3. Anca says:

    Weekend din ce in ce mai bun! Tine-o tot asa! πŸ™‚ Suntem alaturi de tine!

  4. simona a says:

    Bebelus ce esti, ai grija de tine , intra in rutina pozitiva , odihneste-te !
    Fa-te bine si toti cei ce te sustin vor fi mai mult decat rasplatiti !
    Temperatura sa stea acolo unde trebuie, broscutza mica, iar valorile…stim noi care, sa faca ce trebuie !
    Nu mai vrem pauze pe blog !! Gata , le vom accepta doar pe cele de dupa transplant , si mai ales pe cele de dupa insanatosire (sau poate pe astea nu…vom vrea sa stim cum e la servici, cum a fost nunta, cum a fost in concediu….apoi te vei plictisi de noi si nu vei mai scrie : Atunci vom fi Fericiti , vom sti ca totul e OK cu tine !!!

  5. Irina says:

    Pupici multi de la Jahorina(BiH. Tine-o tot bine!!!

  6. Diana says:

    Dude…te faci si tu transportabil ? vreau vederi din Israel

  7. George says:

    Sa ne tii la curent cu plecarea. Suntem nerabdatori sa auzim vesti bune πŸ˜‰

  8. diana says:

    erai bine, roz si frumos cand te-am vazut…ok, exceptand buza πŸ™‚ asa imi doresc sa citesc ca te simti si acum, ba chiar mult mult mai bine!! ai grija mare de tine si toata sanatatea din lume iti urez! te pup

  9. Alexa says:

    Buna Andrei.Citind blogul tau am descoperit ce inseamna sa fii optimist.Gandurile scrise pe blog arata ca esti un om minunat ce este inconjurat de oameni minunati.Iti doresc, din suflet, insanatosire grabnica!

Leave a Reply

