Cea mai buna seara, de duminica trecuta incoace


Buna seara,

N-am mai scris de 3 zile, din pacate, din cauza problemelor agravate un pic. Infectia s-a intins si am niste manifestari subcutanate pe picioare si mana stanga, o gramada de dureri musculare si temperatura intre 38 si 39 de grade Celsius prezenta aproape continuu.Hemoglobina a scazut si ea si numarul de leucocite de asemenea. Totusi astazi, incepand cu orele 12.00 – 13.00 am inceput sa primesc mai multe vesti bune, care impreuna cu ingrijirile spitalicesti au dus la ameliorarea starii mele intr-un grad foarte mare.Β  Mama a primit un telefon cand era inca la mine astazi, in jurul pranzului, ca dosarul a ajuns la DSP aprobat – s-a aprobat cautarea de donator la clinica din Ierusalim. Inseamna ca odata ce rezolv cu infectia pot triite eprubetele de sange pentru testare la acea clinica pentru a putea incepe cautarea unui donator compatibil. Luni de abia voi semna si eu dosarul si voi afla ce anume costuri s-au aprobat exact.

Tot astazi am primit si pasaportul. Am primit o adeverinta ieri de la domnisoara doctor ca nu sunt transportabil si astazi a venit un domn foarte dragut de la serviciul Pasapoarte pentru a-mi confirma identitatea. Pasaportul a fost gata dupa doar 2 ore. Perfect pentru mine πŸ™‚

Si acum sa va spun de ce ma simt bine πŸ™‚ Am temperatura constanta 36.5 – 37.0 Celsius, mi-a revenit pofta de mancare, pot sta ridicat in pat, pot merge mai ok ca ieri sau alaltaieri (mama e oricum langa mine intotdeauna si cand nu e ea e Cristina). O gramada de motive sa fiu fericit. Imi trebuie destul de putin sa fiu fericit πŸ™‚

Si mai sunt si foarte fericit pentru ca cei din Fundeni isi dau tot interesul. Doctoritele de aici sunt total infuriate pe cei din Viena pentru ca mi-au dat drumul prea devreme din spital si am ajuns aici cu aceeasi infectie. Cred ca este pe buna dreptate. Mi-au luat toate probele posibile, o gramada de eprubete de sange pentru culturi, exudate si alte cele. Am toate medicamentele posibile si nu am auzit cuvintele “nu se gasesc”. Nu stiu cum reusesc, pentru ca am avut aceleasi medicamente ca in Viena la inceput, care nu au mers si o parte au fost schimbate. Si se spune ca nu avem dotari. Dar oamenii se chinuie si reusesc cand conteaza. Mie mi-au schimbat complet parerea despre sistemul nostru medical. De luni dimineata cand m-am internat de urgenta la ora 2.00 nimeni nu a gresit nici macar o injectie sau o recoltare de sange. Fiecare intepatura a fost ok si fara sa se sparga venele. Desi dupa atata chimio imi pot sparge venele singur daca nu sunt atent. Pregatirea lor este mult mai buna decat a celor din Viena, care m-au cam chinuit din cand in cand. Sunt foarte curios unde ar fi sistemul nostru medical daca ar avea fonduri. Pentru ca forta de munca este buna, chiar foarte buna. Cred ca daca am avea si dotarile… am fi foarte departe. Abia astept ziua in care vor veni austriecii la noi la clinici. Si sunt convins ca in 20 de ani se poate intampla. Nu mi se pare o utopie. Ce am observat la austrieci, si am aflat si despre scoala germana pe care ei o folosesc, ei nu prea improvizeaza. Ma refer oarecum la partea de hematologie de care m-am lovit eu. Italienii si israelienii improvizeaza mult mai mult si incearca solutii care austriecilor si germanilor li se par riscante. Poate vad altfel riscurile. Si sincer eu stiu cateva cazuri salvate in Israel sau Italia, carora nu li s-au dat sanse in Germania sau Austria. Sper sa fiu si eu urmatorul πŸ™‚ De fapt de ce sper? Sunt sigur ca scap. Se agita prea multa lume ca sa scap astfel incat sa-mi permit sa dau gres. Pur si simplu nu am cum. Ma vad deja ca pe o investitie a unui numar enorm de oameni.

Sincer, inainte cu cateva luni sa primesc diagnosticul incepusem sa ma interesez de solutii de plecare in afara. Intr-adevar salariile in afara sunt mult mai mari. Dar eu eram fericit aici. Pacat ca nu apreciam cum trebuie. Dupa reactiile pe care le vad in jurul meu am ajuns la concluzia ca indiferent de situatia economica, sociala, politica, etc. din Romania, chiar pot fi fericit aici. Calitatea oamenilor poate nu creste continuu in Romania, dar cei pe care-i cunosc eu si cei pe care am ajuns sa-i cunosc cu ocazia bolii acesteia si a ajutorului lor dezinteresat o pastreaza inca sus. Cred ca si eu sunt foarte bun daca intalnesc numai oameni de calitate πŸ˜€

Fratele meu se intoarce duminica in Bucuresti, dupa ce a reusit astazi sa obtina un raspuns la restituirea fondurilor care mi-au ramas la clinica din Viena. E cam descurcaret asta micu’. Inseamna ca trebuie sa fiu mandru de el πŸ™‚ Luni voi avea devizul lor exact si se pare ca eu am calculat mai bine ca ei saptamana trecuta πŸ™‚ Vedem luni sau marti cat de aproape am fost de adevar.

Va pup si sper maine dimineata sa nu mai am vreo cadere iar πŸ™‚ Si atunci vorbim dimineata πŸ˜‰ Somn usor. Sa aveti un week-end uimitor!

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in povesti din spital. Bookmark the permalink.

14 Responses to Cea mai buna seara, de duminica trecuta incoace

  1. Daniel says:

    Salut Andrei,

    Mult succes in continuare si tnx pt ca m-ai sunat astazi. Toate cele bune si imi e dor sa impartim biroul si sa radem un pic , un pic mai mult .( ii mai dam o lama lu’ Ghita? ) :)) .

    Numai bine si multa sanatate,
    Daniel

    • Cioini says:

      Mie imi zici? Abia astept. Imi lipseste sa vin la serviciu cu disperare. Dar ajung eu inapoi πŸ™‚ Sanatate multa si tie. SI ai grija de tine si Alina. Va pup.

  2. Oana says:

    Ce bine! Chiar mi-ai facut o seara mult mai buna cu postul asta! Welcome back! Si odihneste-te ca pana in Israel e drum lung :)! Ai grija de tine si de optimismul tau! Ne gandim mereu la tine!

  3. Anca says:

    Buna Andrei!
    Ma bucur ca esti mai bine. Si seara mea este mai buna acum:) Ne-a fost dor de tine in ultimele zile.
    Am ajuns sa iti verific site-ul cam la fel de des cum imi verificam traficul de pe blog acum cativa ani πŸ™‚ nu ca as fi fost vreo mare scriitoare, dar nu puteam sa ratez vreun comentariu sau ceva πŸ™‚
    Noapte buna! Iti tin pumnii!

  4. Alina says:

    πŸ™‚ Ma bucur asa mult! Credinta si curaj! O sa fii bine! Noapte linistita si odihnitoare! πŸ™‚

  5. simona a says:

    Multumesc Andrei ! Multumesc ca lupti !!

  6. simona a says:

    Foloseste avantajul, dar nu uita ca TU trebuie sa lupti ! Puterea e in tine !
    Copil bun ! Si…sa CREASCA ce trebuie si sa dispara piticii aia rai !!

  7. Pingback: Tweets that mention Cea mai buna seara, de duminica trecuta incoace | Save Cioini -- Topsy.com

  8. stefania says:

    Buna Andrei, iti doresc multa sanatate si insanatosire grabnica. Atunci cand ai ceva ragaz sa treci pe la Manastirea Radu Voda din Bucuresti, sunt Moastele Sf. Nectarie, a vindecat multi oameni de multe boli. Sa ai nadejde in Dumnezeu pentru ca, daca-l chemi in ajutor te va ajuta.

  9. Andreea P says:

    mamaaa, eu nu stiu cum am ratat ziua asta de citit..acum am vazut ca boii aia de austrieci au gresit un pic mai mult! pot sa-njur pe site-ul tau? :)))) austriecii-s de vinaa…..gen hotel cismigiu :)!!!! sunt prea rigurosi ca neam prin excelenta si probabil de aia conceptul de a improviza nu exista la ei! dar te faci tu bine si mergem sa le rupem partiile in doua!
    pupaaam!

Leave a Reply

