Aparitie de vedeta, maine :)


Salut,

Am aflat ca maine apar la Acasa TV – Povestiri adevarate – 17.30 – 18.30, nu astazi. E bine, caci sunt oricum vedeta ๐Ÿ™‚ Si inca nu m-am prins cum inregistrez emisiunea din varianta de TV online, dar pana maine sper sa aflu. Mi se pare o idee buna sa dai streaming online atatea posturi de televiziune. Nu fac reclama site-ului pe care ma uit, dar e un site cu o idee buna. Am gasit o gramada de comentarii de la romani plecati afara care apreciaza asta. Acum o apreciez si eu din cauza lipsei TV. Nu ma uitam prea des la emisiuni, dar acum daca eram in centrul atentiei… E bine ca am solutii si ca altii s-au gandit inaintea mea la ele. Intotdeauna e mai usor sa iei ceva gata facut decat sa te chinui sa faci tu ๐Ÿ™‚

Am fost mutat singur in camera, sa fiu tinut izolat din cauza valorilor micute ale leucocitelor si din cauza infectiei. Nu vor sa-si asume nici un risc in legatura cu tratamentele mele urmatoare si cu evolutia mea. E un lucru bun. Pot sa ma uit cu sonor la comedii ๐Ÿ™‚ Plus ca un coleg nou, venit astazi in camera unde erau 5 paturi, asculta muzica populara destul de tare. Mai sare si la alte genuri “interesante” si e mai bine ca nu-l aud deloc de aici. Nu puteam purta non-stop casti ๐Ÿ˜€ Ceilalti nu i-au zis nimic si am zis sa nu intru eu in amanunte, mai ales ca plecam intr-o alta locatie. Asta e, de gustibus non disputandum.

Sa aveti o seara buna si linistita

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

42 Responses to Aparitie de vedeta, maine :)

  1. simona a says:

    Te-au mutat pentru ca au aflat ca esti VEDETA !! Asta e , norocul tau !!
    Sa ai o noapte linistita ! si sa mai dispara din nasparliile alea de E coli !!

    • Cioini says:

      Sper si eu sa dispara mai repede. Mi-era mai bine sa le am doar in colon sau stomac, nu stiu sigur unde sunt de obicei. In sange sunt un pic preamult. Dar pot fi vedeta si cu ele. O noapte linistita si dumneavoastra :*

  2. gabi says:

    Daca stii ,spune-ne si ora la care putem sa te vedem vedeta ,ca sa ne anuntam toti prietenii.Iti doresc din toata inima sa treci peste toate aceste piedici si sa te faci bine, ca sa te cunoastem personal si sa bem un suc (daca altceva n-oi avea voie, pentru inceput) impreuna.Nici n-ai idee cata lume asteapta sa te faci bine!!! O zi buna, in care asteptam vesti bune.

  3. Pompilia says:

    Buna copile,
    Sa fii cuminte si sa te faci bine, sa fii convins de aceasta si se va รฎmplini!
    Eu sunt!
    Pa!

  4. simona a says:

    Costel – o adevarata vedeta !!
    Hai, ca trebuie sa reusim !

  5. Crissimple says:

    buna.te-am vazut acum la tv.esti foarte fotogenic sa stii.imi place foarte tare de tine ca esti optimist.nu te comporti ca un om bolnav si asta e bine.eu nu pot decat sa-ti zic sa ai credinta,si sa te rogi la bunul Dumnezeu.El spune : “nu te teme de nimic,Eu iti vin in ajutor”. si sa stii ca asa este. si unde sunt mai multe rugaciuni,sunt primite mai bine de Dumnezeu.iti doresc multa sanatate,forta de lupta si credinta.Vei reusi.

  6. Cristea Alina says:

    Vedeta blanoasa, alb cu negru, era Costelush?

    Noapte buna! ๐Ÿ™‚

  7. Cristina says:

    Aloha.Ma uitasem la emisiune si nu ma puteam decide care era motivul pentru care am intrat in depresie; optiuni erau 2:a) cum se face ca leucemia asta se agata numai de persoanele nepotrivite, nevinovate si simpatice (Cand toti traim un vis vine-un cosmar ca sa-l darame) si varianta b) ” uite mai ce frumos se iubesc copilasii astia, fix ca 2 turturele, si eu numai peste bolovani de barbati dau!”. In final , am tras linie si am facut un brainstorming, varianta b. m-a pus pe ganduri, pentru prima nu`mi fac griji pentru ca stiu la fel ca toata tara ca o sa reusesti, o sa te faci super-arhi-mega-hiper-bine! si o sa faceti si nunta si o sa fiti fericiti si o sa faceti 7 fetite frumoase..hai poate 8 sa fie cu noroc si o sa va umpleti casa de hamsteri ( pe mine soriceii ma fac fericita, poate functioneaza si la voi). Sunteti simpatici amandoi, maxim! imi cer scuze daca am strecurat vreo eroare in mesaj dar sunt smechera de somn. Astea fiind zise, multa putere sa aveti, rabdare, bani, incredere si o sa fie bine, boala asta merita un pumn in nas. Va pup mai! ( Cristina, 22, Iasi).

    • Cioini says:

      Multumesc mult de tot pentru comentariu. A insemnat foarte mult pentru mine sa-l citesc. Te pupam amandoi si o sa reusesti si tu sa-ti gasesti perechea. Suntem siguri amandoi, si eu si Cristina mea. Si eu ma fac bine sigur, pentru ca merita Cristina si toata lumea care se gandeste la mine. Chiar nu am de ales – am doar o optiune ๐Ÿ˜€

  8. BySoNNy says:

    Am vazut aseara povestea ta ….. la Povestiri Adevarate Acasa TV …. Sper sa te faci bine ๐Ÿ˜‰

    • Cioini says:

      Multumesc mult. Si eu sper si sunt pe drumul cel bun ๐Ÿ™‚ Si ma ajuta orice gand bun. Nici nu-ti inchipui cat. Sa fii vesel si sanatos, si tu si cei apropiati tie. Sanatate maxima! (e urarea preferata a unui bun prieten al meu :)) Acum e si a mea

  9. Maria says:

    Astazi Andrei este iar febril,deprimat si necajit.Sa speram ca isi gaseste forta sa nu se lase prea mult dominat de starile astea care il cam necajesc in ultimul timp.

  10. simona a says:

    Andrei, lasi tu niste virusei sa-ti fure optimismul ?
    Stiu ca de pe margine toti dam sfaturi…dar te rog NU TE LASA !!
    Trebuie sa iti regasesti fortza !!
    Pumnii nostri sunt tinuti pentru tine !!

    • Cioini says:

      Incerc sa-i dau jos un pic. Se pare ca reusesc de cateva ore incoace :* Sper sa am vesti bune si maine, caci deja imi revin. e seara si am doar 36.5 grade Celsius. Somn usor si ne auzim dimineata :*

  11. Cristina says:

    Vreau sa se faca bine ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Maria says:

    Sus scumpul meu!Gaseste forta sa treci si peste asta.
    Astept sa te vad glumind si agitat in stilul tau.

    • Cioini says:

      Deja am inceput astazi cu glumele ๐Ÿ™‚ Cosmin stie :)) Are o aergie si doctorul lui a zis ca de alergiile nazale nu se scapa. Eu am recomandat un transplant ๐Ÿ˜€ Am ras o gramada apoi ๐Ÿ™‚ Va pup :*

  13. Alexandra says:

    Andreiutz….nu te deprima, o sa vezi ca o sa fie bine!!!…ai atatia oameni buni langa tine care te sustin si care te iubesc,…trebuie sa lupti pentru asta!! Hai ca vreau sa dam o petrecere cat de curand in Dr. Taberei de case noi si invecinate si tre’ sa participi :)) pup

  14. De ce nu va putem contacta prin e-mail la adresele de contact?Clinica privata strainatate-ajutor medical.

  15. Grecu Radu says:

    Vreau sa stii ca desi nu te cunosc , imi doresc din toata inima sa te vindeci. De aceea am dat si 2 apeluri catre acel numar,de care vreau sa fiu SIGUR ca te vor ajuta. Dar sa stii ca cel mai mult te va ajuta iubirea celor din jurul tau ,si dorinta oamenilor,inclusiv A MEA sa te vad bine,si sa vad un POST MAREEEE ,IMENS pe acest blog din partea ta cu titlul-“M-am vindecat”!!! Lupta,caci sunt alaturi de tine! Radu

    • Cioini says:

      Multumesc mult de tot. Sper postul acela cu “M-am vindecat” sa apara in cateva luni maxim, dupa transplantul plin de succes ๐Ÿ™‚ Va aparea sigur, dar sper sa fie cat mai curand. Momentan ma indrept incetisor in diretia aceea, pentru ca ma simt mai bine astazi si am scapat de febra. Sper sa o tin asa si sa pot iesi din spital saptamana viitoare. Am treaba cu un transplant ceva ๐Ÿ™‚ Nu mai pot pierde timpul cu infectii ๐Ÿ™‚

  16. simona a says:

    hai copil, vorbeste cu noi !!

  17. Irina says:

    Hey, draguta, ma duc sa mananc si cand ma intorc sper sa gasesc un super articol scris de tine. Dupa ce datorita tie am aflat si eu cine e Steve Jobs, sunt insetata de alte revelatii ! te pup mult :*). Hai, avem nevoie de tine :))!

  18. Oana says:

    Sper ca esti bine!

  19. Florina says:

    Hai Andrei,suntem multi care nu te cunoastem personal,dar care NE GANDIM LA TINE,SI DORIM SA TE FACI BINE!!!

  20. maria says:

    In seara asta e mai bine.Nu mai are febra .Sa speram ca a trecut criza asta si ca de mine incepe pregatirea pentru plecarea in Israel ca a primit o prima aprobare a cautarii donatorului.

  21. Oana says:

    Ce bine ca e mai bine!! Asteptam vestile bune!!!

  22. simona a says:

    Bravo ! Multumim !!

  23. Irina says:

    Multumim pentru vesti ! suntem alaturi de voi, noapte frumoasa tuturor !

  24. Giorgiana says:

    Asteptam vesti bune!!! Foarte bune!!! Mai spune-ne ceva…cum ne-ai obisnuit pana acum…

  25. maria says:

    O zi buna si este linistit.Sa speram ca a trecut si etapa asta.Nu mai are febra de ieri.

Leave a Reply

