Home


Salve,

Am ajuns acasa cu bine ieri dimineata, la 9.20.Β  M-au asteptat un grup de prieteni apropiati, anuntati in graba de Cristina. A fost emotionant. Reactia mea nu a fost potrivita – am fost debusolat. MultumescNu ma asteptam sa se trezeasca atat de devreme cineva sambata, doar sa ma vada pe mine. A fost placut.

Sunt ok si ma simt bine, chiar daca sunt inca obosit si dorm prea mult. Si cel mai important, mananc din ce in ce mai mult. Din cauza pastilelor, de obicei nefiind obisnuit sa le iau si preferand perfuziile care-mi protejeaza mai bine stomacul, am avut niste probleme de la eliberarea din spitalul vienez. Au inceput sa se rezolve de cand mananc de 4 ori pe zi ciorba πŸ™‚ Remediul suprem, se pare, pentru stomacul slabit. Maine am analize la spitalul Fundeni si sper sa fie ok. Se pricep sa ma ajute in caz ca vreo valoare exagereaza si iese din interval.

Saptamana viitoare este cruciala pentru decizia pe care o voi lua. Astept inca rezolvarea dosarului DSP, macar partial. In caz ca nu se intampla, voi incerca internarea in spitalul din Milano, pentru a castiga timp cu primul tranplant de la parintii mei. Se pare ca nu am prea mult timp pentru deciziile astea si trebuie luate intodeauna contratimp. Vedem marti, cel tarziu miercuri cum evolueaza toata situatia. Cam atat despre situatia medicala – nu-mi palce sa discut despre ea acum pentru ca este prea ambigua si eu sunt obisnuit sa am deciziile dintimp. Asta e, ma maturizez πŸ™‚

De vreo saptamana citesc pe internet despre o “tableta” Toshiba, cu sistem Android 2.1. Din pacate este un esec pentru Toshiba, pentru ca aacestia nu au cumparat drepturi legate de Android Market sau upgrade-ul la Android 2.2. Are o gramad de neajunsuri, adr e foarte mica si usoara, o baterie solida care garanteaza in jur de 8 ore de functionare continua (valori confirmate pe forum-uri, pentru ca de cele mai multe ori cele oficciale exagereaza – reclama e totusi sufletul comertului). Am citit ca se poate pune o varianta de Linux pe ea. Ce ma intriga e ca se pot face imbunatatiri si este destul de ieftina. Cred totusi ca merita cumparata doar daca te distreaza complicatiile, pentru ca vor fi o gramada in cazul in care o cumperi :)) Ma batea sincer gandul sa-mi complic existenta cu ea , dar cred ca mai bine stau linistit. Mai citesc oricum pentru ca o saptamana de informare nu ajunge. Pentru laptop-ul pe care-l am acum am citit vreo 2-3 saptmani forumuri dedicate comparatiilor si se pare ca am citit cum trebuie, pentru ca pretul sau este mai mare in prezent cu 4 milioane fata de pretul sau acum un an si 4 luni cand l-am achizitionat eu. Diferenta de pret depinde si de evolutia euro/dolar, dar totusi sa nu se devalorizeze este ceva. Informarea ne face mai puternic, si asta este un exemplu bun.

Am vazut o gramada de desene animate zilele astea, intre perioadele de somn. Sunt dragute si nu-ti inseala acceptarile. Spre deosebire de filmele de actiune, romantice, SF lansate in ultimul timp din care foarte putine au dovedit ceva. Si costurile sunt mai mici. Eu sunt pentru inlocuirea filmelor cu actori cu filme de desene animate. Nici un personaj de animatie nu e asa scump πŸ™‚ Doar dragut.

Imi aduc la zi si serialele pe care nu am reusit sa le mai vad in Austria. Sunt cam zgarciti in privinta internetului/retelelor. S-ar putea sa aiba costuri mult mai mari ca noi, pentru ca majoritatea echipamentelor pe care le-am vazut, in marea lor majoritateAcces Point-uri wireless, erau vechi de 4-5 ani. Avem un plus mare la asta. Si se pare ca si costuri mai mici. In fond comunicarea este importanta si noi o apreciem mai bine πŸ™‚

Sa comunicam bine πŸ˜€ Sa aveti o saptamana buna

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

18 Responses to Home

  1. simona a says:

    Sa auzim numai de bine de la tine in saptamana care vine !!! πŸ™‚ Ai grija !

  2. LA says:

    Abia azi am aflat de tine prin bunovointa Danei Negoita, bine ai venit si macar incearca sa nu-ti faci mai multe griji decat ai…nu se poate sa nu-ti ajute Dumnezeu, cat ai fi de gnostic sau poate ateu…ceea ce observ din scrierile tale… arata ca ai un suflet bun… roag-o pe Cristina daca tu ai sa fii ocupat, sa-mi spuna data nasterii exact, zi, luna, an, nu am gasit-o nicaieri inca, nici pe FB n-o vad, daca se poate doar… sa-ti ajute Dumnezeu sa scapi de nelinisti si de griji cat mai curand!

    • Cioini says:

      Salut. Dana a scris foarte frumos. Sa zicem ca sunt un pic gnostic si ateu πŸ™‚ Experienta asta oricum ma invata sa vad altfel viata si sa pot sa vad mult mai multe puncte de vedere. Sunt nascut pe 8 ianuarie 1982. A fost pe facebook, dar am scos-o – atunci mi se parea ca sunt batran cand o vad :)) Acum mi-a trecut. Sunt inca tanar πŸ™‚ Multumesc mult pentru gandurile bune. Sa fii sanatos si vesel. Asta conteaza cel mai mult πŸ˜‰

  3. gabi says:

    Bine ai revenit acasa si sa mananci bine ca sa prinzi puteri! Sanatate !!!

  4. Maria says:

    Andrei este internat in spital de asta noapte.A facut iar febra si are dureri articulara mari.
    Sa ne rugam cu toti sa treaca cu bine si peste asta.

  5. Ileana says:

    Multa sanatate Andrei!! Ne gandim la tine! Fingers crossed!! :*

  6. Irina says:

    Multa sanatate si noroc Andrei ! mult curaj familiei ! ne gandim la voi in fiecare clipa.

    • Cioini says:

      Multumesc. Am primit si mail-urile πŸ™‚ Sunt curajosi si fac tot ce pot toti ai mei. Sper sa termin cu chinuiala asta pentru toata lumea repede πŸ™‚ :*

  7. Maria says:

    Vladut fratele lui Andrei ingerul lui pazitor mi-a zis ca e mai bine Andrei.
    Multumesc Doamne !

  8. Irina says:

    Multumesc pentru vestea buna, multa sanatate si noroc !

  9. Cristea Alina says:

    Sanatate multa! Ne gandim sa-ti fie bine! πŸ™‚

  10. simona a says:

    Dumnezeu sa te ajute , copil bun !!

    • Cioini says:

      Sarut mana. Nu sunt sigur daca cineva acolo sus sau toate gandurile bune m-au ajutat. Dar au mers πŸ™‚ Sunt iar pe calea cea buna, constant si fara dureri πŸ™‚ :*

  11. LA says:

    ne rugam sa-ti fie mult mai bine si sa treci peste febra si neajunsurile bolii…

    • Cioini says:

      Am scapat acum si sunt sub supraveghere. Au reusit in 6-7 ore sa ma scape de toate si de ieri sunt constant, fara temperatura si dureri musculare si articulare. Sper si eu sa nu mai fac surprize neplacute 😦 Doar am treaba in maxim o saptamana πŸ™‚ Cu cat incep mai repede procedurile de transplant cu atat mai bine. Ai grija de tine si ne auzim pe blog πŸ™‚

Leave a Reply

