Mergem acasa


Salve,

Am analizele bune astazi si sambata sunt acasa. O veste buna. Cea mai buna de aproape o luna incoace. Si am iar valori bune, evident. In schimb sunt foarte obosit si motai continuu, somnolenta asezonata cu probleme de atentie si memorie. Or sa treaca. In fond poate sunt normale, pentru ca imbatranesc. Am vb cu mama si se pare ca s-au aprobat costurile pentru cautarea unui donator. Nu prea imi dau seama cum se aproba un dosar pe bucati, dar nu sunt medic. Nici n-o sa mai fiu, prea le vad pe toate inginereste πŸ™‚

Pofta de mancare este exacerbata si este uimitor, pentru ca scad in greutate, destul de mult. Am pierdut un kilogram si jumatate de luni pana aseara. Nu prea imim imaginez cum, pentru ca mananc enorm, O sa se regleze si asta, trebuie sa las doar timp mancarurilor sa-si faca efectul.

Ma bucur ca valorile sangelui nu mi-au stricat planurile de venit acasa sambata. Biletul a fost ieftin, pentru ca am mizat ca scap pana sambata si e luat de 6 zile deja. Am avut dreptate ca plec acasa cand vreau :)) Sunt si eu inspirat. Poate ar trebui sa joc la loto cu atata inspiratie, dar in Viena. Sunt convins ca rezultatele din Romania sunt aranjate. Se poate face prea simplu de cand au tot sistemul informatizat, ca sa n-o faca cineva. Asta cred ca e deja un moto pentru noi romanii. E prea simplu sa n-o facem πŸ™‚ Ar fi bine sa ne alegem alte teluri si alte limite, atunci ar fi bine sa ni se para toate simple. Mai avem timp sa crestem. Pacat ca dam cu capul in toate cele pana atunci. Am divagat iar putin, poate pentru ca am anuntat clinica de dorinta mea de lichidare a contului si am fost uimit de rezultate. Dupa ce initial mi s-a spus ca se poate face intr-o zi, doua, la momentul cand am inceput sa vin aici, astazi mi s-a dat un termen de 2 saptamani. Uimitor. Am ridicat problema ca poate nu am timp sa astept; functionara s-a uitat la mine si a negociat la o saptamana. Sunt curios ce facea daca scuipam sange pe jos si-i spuneam ca vreau banii pe loc πŸ™‚ Sunt curios cat mai negocia atunci. Oricum ajung si maine iar, si poate discut cu cineva mai ancorat in realitate, pentru ca doamna de astazi parea depasita. Sau o fi fost doar obosita. M-am convins iar ca functionarii lor sunt la fel ca multi de la noi – depasiti si nepasionati de munca. Ai lor au doar avantajul ca au o organizare mai buna. Sunt convins ca odata cu obtinerea dreptului nostru de munca in UE/Schengen, care pana acum e doar cu numele pentru ca sunt o gramada de formalitati care impiedica un proces usor (e normal, si eu mi-as proteja forta de munca in locul lor), romanii care vor dori sa plece o vor face mai usor.Si vor avea mult mai multe sanse decat forta de munca nativa, pentru ca improvizeaza. Rutina pe care o au ei deja ii impiedica sa se dezvolte. Asta e parerea mea ca li se intampla la locul de munca. E o organizare buna, dar prea multa rutina… Poate au mai mult timp de activitati extacuriculare. Asta e. ‘Om trai si vom vedea πŸ™‚

Vorbim mai pe seara. Sper sa reusesc sa ma trezesc πŸ™‚

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

5 Responses to Mergem acasa

  1. simona a says:

    bravo ! hai acasa , dar ai grija, mare grija….multa masca…multa odihna….cred ca toti prietenii te vor apt de distractii si mai au rabdare un pic ! nici la Costel nu ai voie (pisoi au fel si fel …si tu nu ai nevoie de nimic !) Hai ca te-am “macanit” ca o adevarata mama , dar nu pot sa ma abtin…a fost o luna tare grea pentru tine si pentru noi !!
    Tin pumnii !!Hai cu DSP …mai vioi , baietei si fetitze angajati acolo !

  2. Irina says:

    Bravo pentru vestile excelente si drum bun acasa ! Saptamanile astea au fost lungi si imi imaginez cat iti e de dor de casa.
    Desigur, din nou “langsam aber sicher”….
    Cat despre bani : cred ca ar trebuie sa ai aceeasi atitudine pe care ai avea-o in Romania in aceeasi situatie, nici mai mult respect, nici mai multa curtoazie. Eu tind putin spre intransigenta (pentru ca in aproape 7 ani m-au enervat destui functionari aici), deci as fi cerut suma in ziua externarii. Pe aici oamenii se acopera de hartii pentru ca nimeni nu vrea sa isi asume raspunderea, asa ca a cere un inscris oficial despre modalitatea de rambursare ar putea sa miste ceva (pentru ca daca abuzeaza de situatie, nu vor gasi o justificare).
    In orice caz, trebuie sa fii convins 1000% ca le esti cel putin egal ca roman, si ca ai drepturi ca si pacient. Sper sa fie totul ok.
    Mult curaj, multa bafta, numai vesti bune !!!! te pup.

    • Cioini says:

      Langsam aber sicher – prefer s-o traduc ca “baby steps” (suna mai dragut :D) N-am stiut ce inseamna fara translator, pentru ca nu prea am invatat germana 😦 Au fost cam lungi, dar a fost un pas intermediar. Abia astept sa-i fac pe ultimii inainte sa incep sa alerg iar.
      Cu partea financiara – o sa ajung maine iar la clinica, la urmatorul level de decizie. Doamna care m-a ajutat cu “birocratia” initial a fost foarte de treaba si mai rapida decat tipa asta noua. Chiar si stia cateva locutiuni in romana. Era distractiv s-o aud chinuindu-se sa pronunte πŸ™‚ Suntem cel putini egali intr-adevar. Singurul lor avantaj e ca au vreo 50 de ani in plus de libertate. Pe care noi inca o intelegem prost. Dar o sa fie totul bine.

      Vestile nu mai au cum sa fie rele. In fond ne facem norocul. Daca sunt vesel, il rezolv pe al meu πŸ™‚ Si faptul ca reusesc sa am analizele bune si sa zbor cand vreau acasa e dovada πŸ™‚ Nu-mi strica doctorii economiile cu biletele de avion doar cu niste analize – pe astea le pot influenta in bine cum vreau se pare πŸ™‚

      Te pup. Mult πŸ™‚

  3. iatcu says:

    O parte din calitatile necesare pentru a fi doctor le indeplinesti.
    Un medic trebuie sa aibe simtul umorului, sa fie chimit, psiholog, fizician, iubitor de lectura (nu numai de specialitate), dar nu in ultimul rind, un extraordinar inginer.
    De ce? se vor intreba circotasii. Pai doftoru’ musai trebuie sa fie un bun cunoscator al mecanicii fluidelor (singelui, plasmei, pishatului si a visichiurilor din spaga), informaticii (CT-uri, ecografe, Laparoscoape, bla bla si cite-or mai fi), rezistentei (oaselor la capota masinii, virusilor la antibiotice, resoului din cabinetele rurale).
    Asadar, hai acasa, rezolva-ti prioritatile ca te asteapta o stralucita cariera de inginer-doctor.

Leave a Reply

