Zi un pic obosita


Neata,

E inca dimineata in Viena, 11.30 ora locala. Mai pot saluta cu “‘Neata” inca jumatate de ora. Nu sunt foarte in forma, dar e doar un pic de oboseala. Cred ca am fost prea vesel si m-a obosit. Oricum am decis sa nu ies astazi din casa si sa ma odihnesc – conteaza pentru analizele de maine si nu vreau sa risc pentru ca n-are rost. Deci azi fara analize si valori, maine le voi face iar. Sa-mi tineti pumnii.

Imi pare rau ca n-am ajuns la concert aseara. Am inteles ca a iesit cel putin interesant si a fost foarte multa lume. Ma bucur. Si multumesc. Si celor care au participat, si celor care au organizat, si mai ales celor care au cantat. Sper sa vad si eu poze si filmulete o gramada astazi.

Cred ca ma duc sa ma intind. Mai rontai ceva si poate adorm. Stiu ca ma invidiati pentru programul de voie, dar o sa-mi revin si renunt la el.

O zi buna si santoasa,

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

14 Responses to Zi un pic obosita

  1. Alexandra L says:

    Hei Andrei, a fost o super petrecere !! Asa iti dai seama cati oameni te apreciaza si iti tin pumnii sa te faci bine!!! Pentru asta tre’ sa fii tare si sa ai gria de tine …vrem sa te vedem sambata pe Otopeni zambind, glumind si apasand pe 10 butoane, asa cum vorbea Cris de tine aseara la discurs:)))

    • Cioini says:

      Buna πŸ™‚ Ma bucur ca a iesit ok. Si stiam cata lume ma apreciaza si inainte πŸ™‚ Sper sa aterizez sambata la 9.20, dar e in functie de analizele de maine si poimaine. Ma simt ok, ar trebui s n-am probleme. Si am gasit si bilete ieftine, nu-mi pot strica astia afacerea cuniste analize proaste πŸ˜€

      • Alexandra L says:

        Asa asa …f bine… mi se pare normal sa nu iti strici afacerile din cauza analizelor…analizele isi fac planurile in functie de afacerile tale:) Stii ..asta seamana cu Chuck Noris facts:):)…oricum bafta Andrei si odihna placuta !

      • Cioini says:

        N-am stricat afacerile πŸ™‚ Sambata la 9.20 aterizez πŸ˜€

  2. simona a says:

    Tinem pumnii ! astept poze de la concert , nu am ajuns, in Romania 70 km inseamna mult…Suma din dreapta sus nu s-a mai modificat?
    Minunatele autoritati de la DSP au cumva numai o viteza? adica foarte incet? Care o fi criteriul dupa care sunt angajati acolo?
    Maine sa ai o zi buna, cu valori ok !

    • Cioini says:

      Multumesc πŸ™‚ S-a modificat suma, s-au strans o multime de bani aseara din donatii. Dar voi modifica suma maine, cand aflu cat mai am de luat inapoi de la clinica din Viena. Calculelemele au diferit un pic de ale lor ultima data. Sper sa am eu dreptate πŸ™‚ S-au grabit si cei de la DSP si cred ca am vesti bune, dar inca nu sunt verificate. Maine dimineata stiu sigur πŸ™‚

  3. Irina says:

    hm, vad ca nu dormi de dupa masa ! ai putea sa tragi un pui de somn in contul nostru (al meu e deschis si deficitar pe saptamana asta :)). Cat despre programul de voie, te asteptam la plug cat de curand….! te pup!!!

  4. Marius says:

    Daca mai cantam fara tine vreodata, sa stii ca ne certam. Rau de tot πŸ™‚

    • Cioini says:

      Salut. Multumesc mult de tot pentru aseara. Am inteles ca a fost foarte frumos si imi pare sincer rau ca nu am ajuns 😦 Sper data viitoare sa ajut si eu la concert, nu sa mai fiu cel ajutat. Sincer de cand am boala asta am niste experiente cu totul noi – mi-am schimbat un pic parerea despre cei din jur si nu mai judec dupa aparente. Nu cred ca am ajutat prea multa lume de-a lungul vietii, si oricum nu cum o faceti voi. Un minus pentru mine. O sa am timp sa-l rezolv in caeva luni si sper sa compensez. Multumesc pentru sprijin, pentru cantat si pentru ajutor. Sper sa ne cunoastem cand ma intorc. Dau un semnal cand ajung in Romania. Mi-ar face mare placere.

  5. iatcu says:

    cu o mica intirziere, HOPA si iatcu! cu parerea lui dupe concert:
    Atmosfera: rerefiata de expansiunea sufletelor ce-ti erau alturi.
    Muzica: ca la mama acasa, atunci cind is si io acolo. Tare si buna.
    Participantii la eveniment: implicati asa cum am amintit mai sus.

    • Cioini says:

      Am reusit sa vad si eu astazi filmulete de la concert. Mi-ar fi placut sa fiu acolo. Data viitoare vin, dar doar ca persoana particulara πŸ™‚ In caz ca ne imbatam, sa nu ne cunoasca lumea :))

Leave a Reply

