Iesirea, cu valori foarte bune


Hello,

Astazi ies. Valorile sunt foarte bune, cred ca cele mai bune din ultimele luni. Maine sunt liber, dar poimaine voi veni iar la control, la ambulanta de Hematologie. Trombocitele sunt 11.000, dupa 13.000 ieri si fara concentrat (totusi azi il voi primi), leucocitele sunt aproape 1700, cu 200 de granulocite, si hemoglobina 10.1 (o valoare foarte mare pentru mine :)). Si cel mai important, indicele CRP (infectia) a ajuns la 1.1. Deci nu mai au de ce sa ma tina, doar ca trebuie sa am grija afara. Sunt curios ce s-a schimbat in astea 3 saptamani. Vedem dupa-masa 🙂

Il astept cu mare interes pe Vlad sa ma ia acasa la el. Sunt bine pe toate planurile cred, dar inca nu stiu ce s-a intamplat cu dosarul meu. O sa aflu zilele astea, oricum am de stat aici pana in week-end, cel putin.

Atat despre mine ca deja am preamulte vesti bune astazi 🙂 Am citit niste articole interesante si dragute despre Steve Jobs. E un om de succes, si desi a avut piedici de-a lungul vietii a reusit cam tot ce si-a propus. Are o filozofie buna si se conduce singur. Ar trebui s-o facem si noi mai des 🙂 Ce nu inteleg pe de alta parte e de ce unii oameni au parerile atat de ferme incat daca ii contrazici se supara. Nu poti comenta un dispozitiv Apple fara sa provoci discutii aprinse. Unul dintre cei doi din discutie sigur va avea ceva Apple in buzunar si e foarte incantat si vrea sa demonstreze ca alegerea lui a fost buna. Celalalt poate are alta varianta. Cred ca e buna varianta de marketing a celor de la Apple, dar clientii lor exagereaza 🙂 Ati intalnit pe cineva care are un Ipod, sau un Iphone sau altceva si sa nu fie fericit cu el? Eu nu. Or fi bune. Personal nu am si nici nu intentionez -pretul e prohibitiv si pot gasi altceva la un pret mult mai mic, satisfacator. Dar sa crezi ca produsul tau e ideal, perfect si face orice e un pic exagerat. Dar cred ca se cheama branding si marketing. Asta e, oamenii sunt prea usor de prostit cu reclamele.

Astept masa de pranz si api mergem acasica. Vorbim mai pe seara. Sper sa va simtiti in cel utin aceeasi forma ca si mine 🙂

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

7 Responses to Iesirea, cu valori foarte bune

  1. simona a says:

    E titlul care il doream ! ai grija “afara” ! mai ai masca verde?
    Oamenii sunt usor de prostit si cu o galeata de plastic si un kg de faina…:) !!

  2. Ileana says:

    Bravo, Andrei! Pofta mare 🙂 fantastic newz!!! Si eu am un Apple mic si sunt de acord cu tine 100% (al meu a fost cadou, nu am platit for it). Btw, ai vazut ca si Jobs e in concediu medical? 😛 http://www.businessweek.com/ap/financialnews/D9KQ54TG2.htm
    Te pup!
    Diseara mergem la concert! 😀

    • Cioini says:

      Esi el in medical, dar eu am scapat mai repede de data asta 😀 Stiu ca are si Danutz unul mic, verde, inscriptionat… :)) Abia astept sa vad pozele de la concert 🙂 Va pup pe amandoi

  3. Cristea Alina says:

    🙂

  4. Mă bucură veștile! Bravo!
    Cât despre Apple, marketing-ul lor (foarte bun, apropo) se bazează foarte mult pe latura emotionala. Majoritatea clienților sunt convinși să cumpere Apple nu neapărat pentru că le face viață mai ușoară și le economisește timp ci pentru că e cool și frumos, cel mai frumos. Și mulți simt că automat gadget-ul vine și cu un anume statut în societate.
    Prin urmare, având o legătura emoțională cu obiectul ala, automat orice dezbatere trece în registrul emoțional.

    • Cioini says:

      Multumesc mult. Conteaza, venind mai ales de la cineva care a reusit si stie prin ce trec 🙂 Faptul ca tu esti foarte bine e un plus pentru mine sa nu-mi fac probleme. Sper sa fii bine si sa nu mai ai decat controal de rutina 🙂 Cel mic pe care-l ai merita.

      Maine sper sa am vestile si valorile care sa-mi permita sa vin acasa. De fapt sunt sigur ca vor fi bune. Ma simt excelent. Si am moralul setat pe timp frumos, chiar dca in Viena ploua 🙂 Conteaza sa vad eu soarel cand vreau si unde vreau 🙂

      Ai grija de tine si sanatate maxima.

Leave a Reply

