Antibiotic – 800 euro!


Salve,

Am aflat cel mai mare pret la antibiotice, cunoscut de mine si pentru mine πŸ™‚ Pentru cinci zile, zece pastile (2 pe zi, ca stiu si sa impart, nu numai sa inmultesc, desi stiam rezultatul initial si nu cred ca primesc puncte bonus) ma costa un pic peste 800 de euro. Din fericire cei de la hematologie au fost foarte draguti si mi le-au dat ei pentru urmatoarea saptamana. Deci am economisit 800 si un pic de euro astazi. Daca as castiga in fiecare zi 800 de euro (si un pic) as fi un om bogat. Si plin de antibiotice :))

Oricum, ies, Mai am jumatate de ora maxim si sunt liber pana poimaine de indatoririle spitalicesti. Asta viata. Pot fi fericit cu atat de putin. Totul e ca putinul ala sa vina la momentul potrivit. Acum e πŸ™‚ Vlad e langa mine si asteapta sa termin antiboticul. Asta e din acela ieftin, perfuzabil. De maine il iau si pe ala scump. Abia astept sa vad ce a gatit Magda. Sau ce gateste Vlad diseara.

De fapt abia astept sa mananc iar. De cand m-au anuntat ca plec, visez numai la mancare. Sunt grasut si vesel. Ieri am vorbit cu o prietena despre grasutii veseli, si astazi dimineata la fel, dar cu alta prietena. Ati observat ca grasutii sunt mai veseli ca ceilalti oameni? Poate eu nu sunt un etalon, dar si eu ma pun tot la grasuti. Totusi am o explicatie. Sa-mi spuneti ce parere aveti despre ea. Sunt de parere ca trebuie sa mancam de 3-4 ori pe zi, poate mai mult (eu mai mult sigur :)). Daca tot mancam, ar trebui sa ne distram cand o facem. Si daca ne distram o sa fim veseli. Si grasuti, evident, dar si veseli, pentru ca ne distram de cateva ori in plus fata de cei care mananca doar din obligatia de a manca sau ca urmare a nevoii fizice. Asta e demonstratia. I rest my case πŸ™‚ Daca mai punem si bautul, nu de alcool, ci de sucuri… am putea fi veseli in fiecare zi de mult mai multe ori decat suntem. Si cand suntem abatuti am putea manca sau bea ceva sa ne binedispunem. Eu propun sa fim toti un popor de grasuti veseli. Eu incerc πŸ™‚

Vorbim si mai pe seara, daca nu adorm in casa familiei Cioinigel din Viena πŸ™‚ Cat de ciudat suna, parca nici n-ar fi numele meu :))

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in povesti din spital. Bookmark the permalink.

9 Responses to Antibiotic – 800 euro!

  1. simona a says:

    Uau…800 euro…asta da motiv sa te faci bine REPEDE !!
    Astept cu nerabdare sa aflu ce ai mancat in casa familiei Cionigel din Viena ! Eu am mancat acum ceva ani…mai multi decat ai tu …in casa familiei Cionigel din Bucuresti , pastrav afumat in cetina de brad !
    Iar dormitul cum a fost ?
    Ai grija , ai grija, ai grija de tine si de valorile cele bune !!

    • Cioini says:

      Am mancat tortilla,gatita de Magda, nu de Vlad, din fericire. Are el multe calitati, dar la gatit nu sta prea bine πŸ™‚ Am mancat doua portii si tot felul de chestii pe langa si cand stateam pe canapea intins pentru siesta, destul de obosit de atata efort (nu ma plang, doar ma alint :)) ma gandeam ca e mult mai bine sa fii satul, decat infometat. Diseara sunt curios ce mai gateste. Abia astept. Cu dormitul stau bine intotdeauna, adorm instantaneu – se tot desprinde un contact si se intrerupe semnalul :)) Maine mai verificam valorile, dar nu au cum sa fie decat bune. O zi excelenta, ca si a mea πŸ™‚

  2. Irina says:

    Da, e scump…banuiesc ca nu se gaseste decat in spitale (as intreba si eu pe aici cat costa, ca sa comparam, zi cum se cheama, ce gramaj….) ?? in unele farmacii aici se poate cumpara cu retete straine (din Maroc de exemplu deci nici macar din UE).
    In fine, se pare ca oamenii mai rotunzi sunt mai veseli, oamenii veseli ne atrag pe toti, parca rotunjimea e sinonima de perfectiune ? eh, exista si slabi veseli ! Tu oricum, vesel si gras sa fii si sanatos :))) sa fii ! te pup, ma bucur tare mult ca esti intre ai tai. Oare cum o fi fost concertul ?

    • Cioini says:

      Se gaseste si in farmacii din ce am inteles, de aici mi-au dat pretul, mai ales ca in cadrul clinicii nu sunt farmacii (nici eu n-am cautat serios in tot sediul asta mare). Oricum sper sa nu am nevoie de mai multe decat mi-au dat, pentru ca inseaman ca o sa-mi cada valorile iar. O sa fiu ok πŸ™‚ Maine am control si vedem, dar ma simt f bine. Si vesel. Si e bine ca gateste Magda si nu Vlad πŸ™‚ Si mananc o gramada, dar totul e ca o investitie pentru urmatoarele cateva luni πŸ™‚ Concertul am inteles ca a iesit foarte bine si a fost foarte multa lume; o sa vad astazi pozele si filmuletele. O sa pun si pe blog πŸ™‚ Ai grija de tine si sper sa ne vedem in vara :*

      • Irina says:

        Ai un super statut ! esti ca un copil la parinti, rasfat total. Valorile nu au cum sa mai cada :), ai fost si esti tare cuminte. Ce pacat ca n-am fost la concert :(, da vin la Bucuresti de Pasti, 21-27 aprilie, apoi in mai si sigur si la vara ! te pup

      • Cioini says:

        Abia astept sa te vad. Ai grija de tine pana atunci πŸ™‚ Te pup

  3. Irina says:

    Buna Andrei, In seara asta am luat parte la concertul care a fost organizat in Club Mojo pentru tine. Foarte, foarte multi oameni au fost acolo sa te sustina! Stay strong! Cu drag,

  4. Pingback: Reactii Adverse La Antibiotice - tratament candida

Leave a Reply

