Cea mai buna stire in doua saptamani


Ziua buna sa va fie.

Am primit cea mai buna veste, sper eu, din ultimele doua saptamani. Maine as putea fi externat. Doctorul Hauswirth a parut incantat de evolutia mea. Indicele de infectie pe care se bazeaza pentru a-mi evalua infectia, CRP (am citit pe Wikipedia si se cheama C-reactive protein, o proteina din sange ale carei valori cresc/scad odata cu infectia din organism) a scazut astazi inca 50% fata de ieri si am ajuns la 2.01. Daca si maine scade ma vor externa, ramanand sa vin la ambulanta hematologiei in fiecare zi pentru concentratele de trombocite si injectiile pentru granulocite. Daca sunt destul de stabil poate ma lasa sa plec spre Romania – momentan recoanda sa nu calatoresc si nu vreau sa risc nimic (ar fi pacat sa pierd atata chin degeaba, pot sa mai astept cateva zile). Valorile sangelui sunt cam la fel, dar trombocitele sunt 13.000 astazi, fata de 8000 ieri – inca ma asteapta concentratul, dar sunt mai bine situat in clasamentul general :), iar leucocitele desi au scazut la 850, au 25% din numar reprezentat de granulocite – e prima data in 2 saptmani cand am 200.

Doctorul mi-a cerut sa-i spun ce planuri am si sper sa am un raspuns pentru el daca aflu astazi cum evolueaza dosarul meu la DSP. oricum nu pto fac transplantul aici, mai ales ca iar mi-a atras atentia ca nu au variante pentru mine, in afara de transplant (si aici e cea mai scumpa varianta). O sa iasa totul ok, pentru ca se agita prea multa lume in Romania pentru mine si pentru binele meu imediat. Sper sa nu mi se urce la cap.

Inca am o branula ok, desi ieri mi s-a spart iar una dintre vene de doua ori consecutiv, din ce in ce mai sus pe mana. Mici neajunsuri. Cand ajung la transplant voi avea o linie PICC (sau PIC, e acelasi lucru), un cateter introdus pe o artera principala, pentru a evita intepaturile si stresul lor. Can’t wait. Iar ma englezesc. Trebuie sa ma abtin. Macar daca spuneam ceva in germana, dar asa engleza e o exagerare πŸ™‚

Am fost uimit cat de umana e o doctorita de aici, am vazut-o lacrimand cand vorbea cu mine. Primesc lectii in ficare zi si sunt bine venite. Trebuie sa nu mai judec oamenii dupa prima impresie. E intotdeauna gresita, desi exista vorba aia ca prima impresie conteaza. Nu, n-ar trebui sa conteze, pentru ca e in 90% din cazuri gresita. Cel putin eu asa cred, poate si pentru ca judecam gresit pana acum. Mi s-a dat peste nas cu cat de umani pot fi cei din jurul meu fara sa cer asta. O meritam.

Va salut si mai scriu dupa masa. Pofta mare si voua.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

10 Responses to Cea mai buna stire in doua saptamani

  1. Giorgiana says:

    Bravo! Ma bucur nespus! Asteptam vesti si mai bune! Sanatate multa, multa!

  2. gabi says:

    Super-super vesti. Trebuie sa reusesti si apoi sa facem o bauta cu totii!

  3. Irina says:

    Iata o veste buna πŸ™‚ bravo si la mai multe celule bune. Ai reusit mereu sa iei hotarari corecte, mai e loc si de altele asa ca ” langsam aber sicher” o sa fie totul ok. Te pup si din nou bravo !!!!

  4. Maria says:

    Daca este posibil as vrea ,eu personal, sa stai acolo pina la sfirsitul saptamiini sa vedem incotro o luam.In momentul asta asteptam atit de multe variante in cit ar fi bine sa te avem in buna stare atunci cind s-o zice hais.
    Sunt alti mai destepti ca mine si eu si tu stii asta asa ca sa vedem daca este posibil sa te aiba sub supraveghere stricta pina stim exact ce trebuie facut.Oricum este o veste buna pe care o asteptam de foarte mult timp.Sa fii bine si sanatos andrei !

  5. Ileana says:

    Andreiiiii!!! Ce ma bucur sa aud vestile bune! Te “citesc” aproape daily si mereu zic ca las un reply aici, sau douuuua πŸ˜€ (cum ar zice domnu` Dan). Imi place tare cum scrii si sper sa pastrezi obiceiul si pe viitor.
    Te pup si ne gandim la tine!!!
    Promit sa “comentez” mai des!
    Keep up ze good news!!!
    xoxo gossip girl :p

  6. simona a says:

    Si ce daca ti se urca la cap ? treci tu peste “paranteza” asta din viata ta si vom fi cu toti incantati ca avem un barbat de 30 de ani cu putine aere la mansarda !
    Daca are importanta …si mie mi se cam strange stomacul cand te indepartezi foarte mult de doctorii vienezi ( suna mai bine snitel vienez!) , asa ca stai aproape de ei pana afli ce nationalitate au cei care te vor ajuta sa te intorci la serviciu si sa redevii platitor de taxe si impozite petnru minunatul nostru stat !!
    Aceeasi urarea : sa creasca si sa scada ce trebuie !!

  7. Cristea Alina says:

    Ce minunat!!!!! Ne bucuram cu totii pentru tine! De ce nu mergi direct la Milano?

    Iti multumesc pentru explicatiile asupra cifrelor… πŸ˜€ …mi-au fost de ajutor, acum am inteles mai bine…

    Nu-ti face procese de constiinta pentru lucruri trecute… Nu-i asa minunat ca in fiecare secunda putem sa schimbam tot? Suntem asa de pretiosi noi, oamenii!!!…si tu pentru noi toti! πŸ™‚

    • Cioini says:

      :0 Sper sa termin si poate in week-end, daca sunt stabil, ajung in Romania, macar pentru o saptamana sa-mi rezolv problemele administrative. Cu italia nu stiu exact ce fac, pentru ca nu am suma, si chiar daca as fi ajuns la 122.500 cat e estimatul lor tot as mai avea nevoie de bani pt tratamentul post transplant. Nu stiu. astept sa vad ce se intampla si cu dosarul DSP. Sper sa am toate variantele si optiunile gata saptamana asta. Sa vad cum se rezolva πŸ™‚ Putem sa schimbam putin cate putin – e mai bine mai incet, e mai usor si mai usor de acceptat πŸ™‚

  8. Tony says:

    Sa te faci bine ! πŸ™‚

Leave a Reply

