Gen de film american


Neata sau pranz bun.

E deja 12 ora locala in Romania. Eu deja astept masa de pranz in Viena. De cateva zile viata mea graviteaza in jurul mancarurilor. O sa ma fac iar grasut. Si dupa asta o sa ma comentez pe blog, ca ma expun prea mult. Glumesc. Am fost rau cu colegul de camera gratuit. Am avut cateva zile proaste si mi-am varsat naduful pe el 😦 Sorry.

Aseara a venit iar o doctorita noua. Mi s-a spart iar vena la perfuzia de la ora 23 – se pare ca se sparg de 2-3 ori pe zi fara sa mai ot face ceva. Dar ea a gasit o vena noua imediat si fara sa ma doara cand a ous branula. Si inca merge bine, dupa o noapte de pauza. De obicei ma sperie oamenii noi care imi baga ace in piele, pentru ca pot fi slab pregatiti. Ea in schimb are 9 ani de oncologie deja. Nu as fi zis ca e asa de in varsta. Am avut noroc cu experienta totusi πŸ™‚ Si e week-end – fara durere e mai bine. Partea proasta pentru ea e ca lucreaza 48 de ore week-end-ul asta. partea buna pentru mine e ca e tot ea aici daca mi se sparge iar vena. Yay for me. Not yay for her.

A dost vizita. Trombocitele iar sunt 8000, iar concentrat. Hemoglobina e 9.4 (intervalul unui barbat sanatos/normal e intre 13 si 18 pentru barbati), dar pentru mine e foarte bine 9 si ceva. Leucocitele sunt 1200, din care 100 de granulocite iar. Deci si aici binisor, dar o sa am iar Filgrastim/Neupogen pentru stimularea coloniilor. Si cea mai buna valoare este evident a indicelui de infectie CRP. Dupa 8 si ceva ieri, astazi am 4 si ceva. Sunt bine πŸ™‚ In ritmul asta scad sub 0.5 (valoare superioara admisa pe scara folosita de austrieci) intr-o zi-doua. Ce fac daca ma duc sub zero? O sa fiu prea sanatos? :))

A venit masa, o mananc inainte sa se raceasca. Pofta mare si voua.

 

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

4 Responses to Gen de film american

  1. simona a says:

    Apropo de nonvene si ciuruitul lor…am fost acum hat ani timp de aproape 5 ani la cat de greu era sa i “bage” ceva in vene mamei…si asistentele, doctorii din sectia unde era ea erau din ce in ce mai speriati cand trebuia sa o intepe, se atasasera de ea ! Succes aveau cei care erau chemati de la alte sectii si erau mai detasati ! Poate asta patesc si cei care te alimentau pana acum ! Sant oameni si ei, desi cred ca “muncesc” mult sa numai fie ca sa nu o ia razna !
    Sa revenim la ale noastre : Sa creasca ce trebuie sa creasca si sa scada ce trebuie !!
    Pofta buna pentru urmatoarele mese !!

  2. Cristea Alina says:

    hey, buna! am incercat sa ma documentez si eu putin in cifrele astea de care ne povestesti tu…nu cu prea mare succes…ca inteleg eu, ele pot varia in diferite sensuri in functie de afectiune…si nu exista cu cat mai multe cu atat mai bine sau cu cat mai putine cu atat mai bine…ci se afla mai degraba la niste valori optime in cazul unei persoane sanatoase…nu?

    la ora asta deja…sa-ti fie de bine! si o dupamiaza agreabila! si numai de bine cu cifrele!! pup!

    • Cioini says:

      Buna. Sunt intervale intr-adevar pentru oamenii sanatosi:

      WBC(G/l) – leucocitele – intre 4000 si 10.000 – eu am astazi 850, dar o sa am iar o injectie pt crescut coloniile de granulocite, cre implicit cresc si numarul total de leucocite.
      NEU(G/l) – neutrofilele (granulocitele) – trebuie sa fie un procent de aproxiativ 50%-60% din leucocite – practic sunt leucocitele specializate in lupta cu bacteriile – eu am atins astazi 25% din leucocite πŸ™‚
      PLT(G/l) – platelets (trombocitele) – raspund de coagulare partial – interval intre 150.000 si 250.000. Eu oscilez intre 6000 si 8000. Azi am totusi 13.000 πŸ™‚
      HGB(g/dl) – hemoglobina – intre 13 si 18 pentru un barbat adult. Eu am intre 8 si 10 si este ok pentru situatia mea.

      Oricum sunt mai bine cu valorile; incepe incet, incet sa-si mai revina maduva un pic. Dupa transplant o sa fiu ca nou sper πŸ™‚

      Sa ai o zi la fel de buna ca tine πŸ™‚ Salutari

Leave a Reply

