Cea mai buna zi anul asta (2)


Inca am cea mai buna zi pana acum. In jur de 10 ora locala cred (nu sunt foarte preis cu orele si zilele in ultimul timp, sorry) au ajuns in usa camerei mele de la AKH Cezar si Diana, doi foarte buni prieteni ai mei.A fost o surpriza totala. Mai ale pentru ca nimeni nu mi-a zis. Cred ca asta a contat cel mai tare la partea cu surpriza.

Inainte sa ma mut impreuna cu Cristina, acum 2 ani si ceva, la inceputul lui 2009, am locuit cu Cezar si Diana pentru aproximativ 6 luni. A fost o perioada de copilarie foarte draguta. Nimeni nu-mi zicea ce sa fac si distraactiile erau foarte nevinovate. Nu stateam stralucit cu banii, dar in fiecare seara ne jucam toti trei pe net tot felul de jocuri, gen Trivia. Sa vezi 3 adulti jucand in aceeasi camera, cu laptop-urile intoarse ca sa nu vada ceilalti doi raspunsurile, e foarte distractiv.

Tot cu ei l-am avut si pe Costel, motanul meu negru cu alb, cu personalitate de caine. Pe Costel l-a luat Cristina din santierul pe care lucra, in ultima ei zi de lucru la acea companie. Ploua, pisoiul statea sub o masina inconjurat de trei maidanezi Ea l-a luat intr-o cutie de pantofi si a venit cu taxi-ul acasa. L-am spalt, deparazitat si l-am dat unor prieteni, pentru ca Cezar era alergic la parul de pisica. Dupa 3 saptmani prietenii ne-au anuntat ca nu-l pot tine, pentru ca locuiau intrun camin cu reguli stricte. L-am primit inapoi si ce mai mare uimire a fost ca Cezar n-a fost alergic la Costel. Cateva zile, poate saptamani a incercat s-o tina pe a lui cu alergia. Dar cand l-am gasit pe motan dormind pe umarul lui Cezar, si pe Cezar dormind fara nici o treaba cu el acolo (din ce am inteles aveau o intelegere de neagresiune :)) l-am pastrat.

Asta a fost surpriza de care stia toata lumea, mai putin eu. Multumesc ๐Ÿ™‚

Ma duc sa mananc iar (e o placere sa mananci mancare solida singur) si vorbim maine. Sa aveti un week-end special ๐Ÿ˜‰

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

9 Responses to Cea mai buna zi anul asta (2)

  1. Irina says:

    Noapte buna Andrei ! Fara tine, saptamana asta ar fi fost grea :)) te pup

  2. simona a says:

    iubesc “episoadele” cu titlul “cea mai buna..” ! asa sa fie toate pentru tine, copil drag cu prieteni speciali !

  3. Dumitru Giorgiana says:

    Buna dimineata,
    Sper sa ai numai zile bune de acum incolo si pentru toata viata! Multa sanatate si incredere! Vei reusi!

  4. maria says:

    Tu si Costel sunteti cea mai frumoasa echipa de om si motan pe care o stiu eu.Cred ca Costel stie mult mai multe despre tine decit stii tu si mai ales el imi spune mie cind tu nu esti bine.Sa nu crezi ca exagerez dar stiu destule de la costel .
    Sa ai parte in viata ta de cei mai buni prieteni si oameni pentru ca meriti si pentru ca asa trebuie.O zi buna si tie frumosul meu.

    • Cioini says:

      :* Am deja tot ce mi-as dori. N-as schimba pe nimeni din jurul meu. Si de asta si merita sa ma intorc in Romania. Nu pentru autostrazile de acolo, sau sistemul medical bine pus la punct, sau invatamantul la fel, sau cine stie ce altceva. NU. Ci pentru prietenii si familia mea si toti oamenii care m-au ajutat. Nu stiu unde altundeva m-ar fi ajutat atata lume. :*

  5. maria says:

    Ai grija de tine si sa ne auzim cu bine si miine si mereu,mereu.
    Eu astept sa pot sa ti-l inapoiez pe costel alintat si rasfatat cit se poate pe lumea sta.Cred ca o sa fie foarte fericit sa fie iar si iar cu tine dragul meu.

    • Cioini says:

      :8 Nu-lpot lua pe Costi inapoi – e prea fericit cu prostuta pe care o cafteste ๐Ÿ™‚ Si poate fac ce vrea. Pot in schimb sa-l vizitez des… Si am auzit ca faceti un bors foarte bun… ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

