Zi ciudatica, gen Twilight


Buna seara,

Ziua de azi nu prea a avut nici un sens pentru mine. M-am simtit ca intr-un serial SF, Twilight Zone, in care se intamplau tot felul de chestii ciudate, dar cu explicatii dragute. Eu n-am avut nici o explicatie. Leucocitele mele sunt in crestere, am 1400, din care 100 de soldatei granulocite doar pt bacteriile alea indaratnice. Trombocitele sunt constante oarecum, dupa transfuzia cu concentrat si a doua zi am intotdeauna 7000 sau 8000, ca si astazi (8000). Mi-au mai facut un concentrat. Hemoglobina a atins cea mai buna valoarae din ultimele cateva luni bune – 10.8, de parca as fi mancat numai carne de porc, plina de proteine. Mancarea austriaca, desi nu e senzationala, ci doar altfel, se pare ca are si niste calitati unice in spital. Printre altele, majoritatea produselor poarta eticheta Bio. Din ce stiu eu Bio sunt alimentele superioare, crescute natural sau cat mai aproape de natural, in conditii farte bune, etc. Nu par, dar sunt πŸ™‚ Cert e ca alimentatia da roade si hemoglobina mea creste. Yay for me!

Singurul lucru care n-a mers prea bine e infectia/ganglionul de sub barbie si indicele de infectie generala. Acum doua zile am avut iar temperatura, am atins 38.3, si mi-au schimbat antibioticul, pentru ca si indicele ala de infectie, CRP, crescuse iar de la 15 la 24. Se pare ca da roade, pentru ca astazi era iar 14 si ceva. Ganglionul de sub barbie m-a durut astazi cam toata ziua si calmantele nu prea si-au facut efectul cum si cand trebuia. pana la 3 totusi s-a rezolvat si am putut sa mai motaisi sa mananc si sa-mi iau pastilele.

Maine am un examen cu ultrasunete. Si sa va spun de ce. Astazi la vizita l-am uimit e doctorul Speer. Inainte sa-mi zica ce valori am i-am zis ca eu sunt de parere ca sub barbie am o infecti mare si de ata indicele CRP nu scade si ganglionul e f mic, dar in jurul lui e numai puroi. Concluzia mea a fost influentata de faptul ca ma dor toti dintii de partea de jos drepta a maxilarului, cam pe unde ar fi ganglionul ala, care este si neuniform. Dr. House are un efet nebanuit asupra mea πŸ™‚ Prima intrebare a doctorului Speer a fost daca am studii medicale. Am ramas blocat. M-a intebat daca stiam valorile CRP-ului dela altcineva. I-am spus ca nu. Si apoi mi-a dat valorile de mai sus si mi-a zis ca a fost uimit ca am ajuns la concluzia aia cu ganglionul inconjurat de puroi, ca e un focar de infectie, fara sa am prea multe date. M-am simtit bine πŸ™‚ Si persoanele tehnice au o oarecare logica medicala se pare. Sau am eu prea multa experienta cu boala mea. Sau Dr. House e prea misto :)) Pentru mine toate se potrivesc cred. Deci maine mi-am stabilit singur examenul cu ultraasunete. E chiar interesant sa iei decizii pentru tine in sistemul medical.

Cu grasuul de langa aveti dreptate – am avut eu o stare cam acida. Astazi l-am vazut cum sta pe o parte si se uita in gol. M-am simtit prost pentru afirmatiile mele de pana acum. Trebuie sa nu mai judec oamenii, fara sa stiu care sunt cauzele si motivele. Trebuie sa-mi vad de mine. Totul e sa nu ma iau de mine, ca apoi nu stiu pe unde scot camasa πŸ™‚

Si ziua a fost totusi ciudata pentru ca toat le-am facut intr-o stare de semi-trezie. Azi-noapte am dormit doar vreo 3 ore, nelegate, din cauza durerilor din gat. De aici starea de “somnambulism” din timpul zilei. De abia pe seara mi-am revenit, cand am mancat o supa foarte buna, facuta parca dintr-o salata de cruditati. Foarte interesanta: ave morcov, telina si mar, exact ca o salata de cruditati, dar fara maioneza πŸ™‚ Foarte buna. I’m a sucker for food. Vedeti, ma luam degeaba de grasutul din camera cealalalta, cand eu ar trebui sa-l pot intelege foarte bine. Am fost rau gratuit si imi pare rau.

Vreau sa-i multumesc mult si Simonei astazi, si colegilor ei de la Orange. De obicei nu dau nume de firme, dar ce au facut ei pentru mine azi a fost emotionant. Nu sunt foarte emotiv, dar mi-au dat un pic lacrimile. O sa va rog sa uitati momentul asta de slabiciune din partea mea πŸ™‚Β  In loc sa comande de la o firma de catering astazi, unii dintre colegii Simonei si ea au gatit pentru ceilalti colegi, si fondurile mi-au fost donate. Multumesc mult. M-am uitat de trei ori pana acum la poze si salivez in continuare. Cred ca trebuie sa ma gandesc cu grija la viitor, pentru ca in ritmul asta de pofta 10 de kilograme nu sunt foarte departe. Mi-ar fi placut sa ma pot infrupta si eu. Am inteles ca a fost foarte multa lume. Maine dimineata voi salva albumul cu pozele mancarurilor, ca sa stiu ce sa-i cer Cristinei sa invete sa gateasca πŸ™‚ Si aici aveti pana maine dimineata link-ul cu albumul facut de Simona – e link-ul sta doar pana maine dimineata, cand voi copia pozele in contul meu πŸ™‚ Multumesc mult inca o data πŸ™‚

http://picasaweb.google.com/mitu.simona/ActiuneAndreiCioinigel?authkey=Gv1sRgCJ-W38yMwYiUCQ#

O sa visez frumos. Dupa cum stiti mancarea e un vis frumos si eu sunt foarte pofticios. Ma stie si profesor Hauswirth ca pe un gurmand – a zis ca sunt singurul pacient care s-a ingrasaat in plina tura de chimioterapie. Asta e, cred ca era mancarea grasa :))

Somn usor. Sper sa visati la fel de frumos ca mine.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

4 Responses to Zi ciudatica, gen Twilight

  1. simona a says:

    Atat de bine e sa vezi ca le pasa ! da, mi-au dat lacrimile ! Bravo tuturor !
    Vise placute, o noapte fara dureri Dr. Andrei ! Daca iti cunosti asa bine corpul , esti pe drmul cel bun !!
    Afara cu infectia !
    PS . unde ai ajuns cu dr House?

    • Cioini says:

      Da, pentru asta nu merita sa plec din Romania, pentru oameni si ce reactii au ei cand ai nevoie de ajutor. Cu house sunt de abia la seria a doua. Am timp, nu ma grabesc πŸ™‚ Somn usor

  2. Cristea Alina says:

    WOW!!!!!!!! Cat te tare!! ….si ce bine aratau negresele alea….hmmm…yummy!!!

    Noapte buna! πŸ™‚

    • Cioini says:

      Eu nu mananc peste deloc (nu-mi place si ma inec intotdeauna cu vreun os cand incerc odata pe an), dar plachia aia arata ca in filme. Si snitelele, si salatele, si salamurile alea doua mari de biscuiti (e desertul meu preferat :)) Salivez si nu ma pot opri. Imi vine greu sa cred ca au fost bucatari voluntari. Am inteles ca au fost atat de bune incat s-au terminat in jumatatede ora, dar arata demential in poze. Salivez si nu-mi revin. Si foame nu mi-e deloc, abia am mancat o gramada. Te pup. Somn usor.

Leave a Reply

