prima zi usoara anul asta


Neata,

In dimineata asta am avut prima surpriza legata de starea mea. M-am trezit cu temperatura 36.0 grade Celsius si fara dureri prea mari in gat si in buza πŸ™‚ Imbunatatiri vizibile la amandoua. Nici nu am mai cerut calmantul – pot manca mancare solida. Cu grija, dar solida si fara pai πŸ˜€ Sunt din ce in ce mai bine. Pe chestia asta sunt si vesel si plin de energie. M-am plimbat de doua ori pe hol sa vad ce se mai intampla, am terminat aproape toate perfuziile f repede. Si se pare ca si restul lumii e mai vesela cand ii zambesti. E bine ca azi nu e asistenta aia aici. Doctorita de noapte mi-a scos branula azi noapte. Cred ca dormeam, ca nu tin minte. Mi-a pus alta de dimineata. Ce m-a uimit e ca nu m-am putut supara pe ea. Si sa va spun de ce. Vena pe care a fost branula ieri e ca noua si azi – branula noua e in aproape acelasi loc ca cea de ieri. Desi m-a intepat de 3 ori, continuu m-a intrebat daca ma doare, daca ma simt bine. Si cand am vazut ca s-a speriat la a doua intepatura cand i-am zis ca ma doare, mi-a parut rau. A fost foarte stresata. A icnercat sa-mi minimizeze stresul. Si a fost foarte fericita cand i-am zis ca ultima data nu m-a durut, la branula reusita. Nu stiu daca m-a crezut, dar chiar nu m-a durut. Daca ma relaxez nu le simt, dar au reusit sa ma sperie f tare aia de la urgenta cu vreo 15 intepaturi pt 6 eprubete mari de sange, si inainte aia de la ORL, care mi s-au parut chiar macelari. Cei de la ambulanta au fost f ok si au vorbit continuu cu mine, chiar daca n-au reusit din prima. Dar aia de la ORL s-au comportat ca si cum eram o bucata de carne la injectii si nu prea conta daca ma doare sau nu. Nu mi-au placut. Asta e. Nu mai ajung acolo, pentru ca mi-au sco firele ieri si operatia arata si mai bine astazi. Atat cat pot vedea prin barba de 2 saptamani pe care o am. Daca imi pun o yarmulka si mai las barba sa creasca… o sa ma potrivesc sigur in Israel πŸ™‚ Nu de alta, dar parul meu e aproape negru acum, nu mai e aproape blond ca acum doi ani πŸ™‚

Ieri Vlad a avut un comentariu care m-a cam socat, dar se pare ca are dreptate. la mine conteaza prea mult moralul. Ieri dimineata, pana pe la 6, cat am stat singur in spital m-am simtit rau si nu prea am facut nimic sa-mi imbunatatesc starea. Cum a venit el mi-am revenit si temperatura mi-a scazut doua grade si am putut manca aproape orice. Comentariul lui a fost: “Andrei iti dai seama ca o iei in vrie cand esti signur? Si cum vine Cineva, mai ales Cristina, evolutia ta este uimitoare?”. Raspunsul meu a fost: “pai acum ai venit tu si e tot uimitoare!” A ras. Eu am crezut ca s-a suparat ca am reactia asta la Cristina, dar nici eu si nici el nu le zicem pe astea cu profunzime – spunem exact ce gandim in momentul ala (eu chiar nu le gandesc deloc :))Β  El doar imi spunea ce parere isi facuse atunci pe moment, desi parerea era bazata pe ce fac de vreo doi ani. Trebuie sa constientizez asta si sa gasesc o varianta sa fiu fericit indiferent ce patesc. Chiar daca ma doare ceva, sa fiu fericit de exemplu ca nu ma doare in, ieertati-mi exprimarea, partea dorsala (daca m-ar durea in partea dorsala n-as putea sta jos sau in pat – deci sunt o gramada de parti bune ca durerea e in alta parte). N-am gandit prea mult propozitia asta, dar, cum am mai zis, eu scriu ce gandesc pe loc :))

Ma duc sa dau vreo doua mail-uri si sa duc tava de mancare. Mai vorbim astazi, un pic mai tarziu πŸ™‚

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

7 Responses to prima zi usoara anul asta

  1. gabi says:

    Ma bucur tare mult ca te simti mai bine si ca poti manca , din nou, si mancare solida.
    Astea da vesti imbucuratoare pentru noi toti, care citim tot ce scrii.Iti tin in continuare pumnii .

  2. simona a says:

    Inca o victorie pe frontul de vest !!! Bravo ! Hai, ca poti ! Vorbeste cu noi cand simti ca “sistemul” te “nerveaza” , gasesti pe cineva pe ms ! Tu NICIODATA nu esti singur !

  3. Laura says:

    Ne bucuram nespus, Andrew boy, ca esti din ce in ce mai bine πŸ™‚
    Tu sa fii cuminte si sa ai grija de tine. TU, de TINE, in primul rand, pentru ca stii bine, toate persoanele din jurul tau, poate mai putine fizic acum, dar muuulte cu gandul la tine, ar face orice numai tu sa fii bine fara sa misti un degetel.
    Trebuie sa te transformi din “rasfatatul” care are nevoie permanenta de prezenta cuiva ca sa-i scada temperatura cu doua grade in copilul cuminte care se face bine la gandul ca multi ar vrea sa fie acolo langa el, dar nu pot πŸ˜‰
    Asa ca mananca, bea…ceai :P, mai fa si miscare pe coridoare daca e cazul, si scrie-ne πŸ™‚
    Pup!!!

  4. Maria says:

    ce ai facut cu baiatul cel mofturos si rau de ieri?
    Unde este Andrei cel uricios si nemultumit,satul si cacacios.Te rog sa nu il mai lasi sa iasa la suprafata ca nu-mi prea place de el.Mie imi place asta de astazi,pot spune cu mina pe inima ca chiar il iubesc pe Andrei de astazi.Asta este baiatul adevarat,vesel si ce mai ,perfect de care s-a indragostit Cristina.
    Ma bucur pentru ziua asta minunata si plina de realizari pe care o ai scumpule,sa ai tot asa de acum incolo.
    Sa auzim numai de bine scumpule !

  5. Maria says:

    Sincer ma bucur ca dupa atitea zile in sfirsit esti TU.Ca asa esti vesel,optimist plin de putere sa muti chiar muntii cu forta ta .Sa dea bunul Dumnezeu ,scumpule sa ai parte de zile tot mai bune si fericite!

    • Cioini says:

      Nu mai sunt rautacios, ca ma simt bine :)) Sunt rau doar cand ma deranjeaza cate ceva – depinde in cat timp ma obisnuiesc cu “ceva”-ul ala. Sper sa nu ma mai apuce amocul. Zilele astea am de gand sa fiu vesel, sa scap mai repede.Pup

Leave a Reply

