post de joi dimineata, scris miercuri seara


Salve,

Sper ziua de maine sa fie la fel de buna ca cea de azi, cu toate valorile in crestere (leucocitele sunt inca in scadere, dar sunt in mediu controlat si am injectii zilnice pentru cresterea coloniilor de granulocite). “Think only happy thoughts” – replica mea favorita din Johnny Bravo, dintr-un episod gen Twilight Zone, in care un copilas ii facea zile fripte celui care gandea rautati despre el. Dragut episod si un citat foarte bun.

Cand ies pe hol sa ajung la toaleta nu ma pot abtine si imi vad colegul de 100 kilograme. Fara sa fiu rau, nu pot suporta persoanele atat de grase. Chiar daca ar fi vorba de o boala, poti sa te abtii de la mancare sau sa mananci in vreun fel, nu orice. El mananca orice, asa ca nu are circumstante atenuante din partea mea. Mai ales ca este oripilant. Dupa ce ca e diform, mai are si haine stramte si intre pantaloni si tricoul mic are 20 de centimetri de burta expusi intotdeauna. Si daca sta pe pat, pantalonii sunt degeaba si i se vede jumatate de fund. Si il vad de fiecare data. Sper sa ajung mai repede acasa. Cred ca ma ajuta foarte mult sa-mi doresc insanatosirea, macar partiala. Si cred ca nesimtit daca se expune asa. Inteleg ca e bolnav si nu-l intereseaza moda, dar un tricou larg costa cat unul stramt. Si apoi eu n-am nici o vina ca e el obez. Si eu am fost toata viata cel putin grasut, dar m-am imbracat fara sa ma las dezgolit daca am sarit niste limite. Sunt curios ce se intampla daca il reclam pentru indecenta. Desi s-ar putea sa am mai multe sanse sa-l fac sa se imbrace daca-i dau o palma amicala peste fund si-i zambesc provocator. Poate se sperie si se acopera. Desi daca imi raspunde… Nu stiu pe unde scot camasa, ca nu ma pot apara de 150 de kilograme. Asta e. o las asa si sper sa nu ma urmeareasca in cosmaruri prea mult timp.

De cateva zile ma bucur de ideea geniala a lui Vlad de a-mi aduce hard-ul portabil cu serialul Dr. House integral. E cinic si distractiv, dar ce imi place e ca aproape toata lumea scapa. Cred ca daca ar muri cu vreo 10-20% mai mult din pacientii aia grav bolnavi si in stadii terminale… succesul serialului ar fi fost zero πŸ™‚ Toti speram in happy-end-uri, oricat de duri am vrea sa parem. Si daca aia scapa… eu cu o boala minora pe langa ce au ei n-am a ma plange de nimic. Mai am doar un mic salt si am scapat πŸ™‚ Baby steps si apoi happy end. Pun pariu ca barbatii se gandesc la ceva si femeile la altceva. Ce pot spune… astia suntem πŸ™‚

O seara buna,

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

16 Responses to post de joi dimineata, scris miercuri seara

  1. Maria says:

    Bai draguta te rog frumos nu te mai lua de omul ala.Te rog eu frumos.Gindeste-te ca nu poate sa slabeasca si ca e bolnav,in puii mei.
    In rest imi place de tine si chiar vad o imbunatatire a stari tale de spirit.
    Apropo vine cineva acolo la clinica poate faci bagajele de care te poti lipsi sa le trimiti acasa.Ei or sa fie acolo marti.
    O zi buna dragul meu si ma bucur enorm ca e bine in sfirsit si pe straduta ta.

  2. Laura says:

    Si? Cum te simti azi? Ca banuiesc ca esti treaz deja de cateva ore bune!
    Si sa stii ca oamenii grasi au si ei suflet. Si ii doare si pe ei! :).
    Poate e roman si-ti citeste blog-ul πŸ˜›
    Think only happy thoughts!

  3. simona a says:

    Stii ce greu gasesti haine pentru grasutzi? …si ar mai fi teorii, dar bag seama ca il “aparam” pe cel care te mobilizeaza sa treci la pasul urmator…Sunt fan Dr House , le-am mancat pe toate si astept azi /maine noul episod (s7ep9)….ma enerveaza ca nu apar cate 10/ 20 odata ! Eu sunt fan orice film/carte cu doctori (Spitalul de urgenta, Anatomia lui Grey, acum am descoperit Private Practice …) si nu pot sa nu ma intreb daca se uita la astfel de filme si doctorii nostri !
    Ai grija de tine si nu lasa starea asta pozitiva sa-si ia vacanta !

    • Cioini says:

      Nu-si ia vacanta, desi din cand in cand mai cedez si eu un pic 😦 Imi trece, ca am treburi de facut acasa πŸ™‚ Si hainele de grasuti se gasesc usor. Crede-ma, stiu. pe net sunt chiar mai ieftine, si adidasii numere mari sunt f ieftini. Totul e sa stii unde sa cauti πŸ™‚ Si de cand cu rapperii, hainele largi sunt usor de gasit cam peste tot.

  4. Andreea P says:

    oricum ar fi cu grasutii ai fost f tare…incearc-o pe-aia cu palma pe fund si zambetul provoctor! :)) si da, frate, ai mare dreptate ca sunt multi obezi fara probleme legate de tiroida care baga in ei pana explodeaza. cunosc multi de genul! insa oricum, iarta-l ca e si el bolnav saracutul!
    imi pare rau ca nu putem ajunge la concert ptr ca suntem plecati in perioada aia! 😦 insa ma bazez pe prietenii mei! o sa ai o incasare probabil la sfarsit de luna si de la noi :), dar pacat ca as fi vrut sa fim acolo sa te mai vedem!
    Te pup si eu si Andi si ne gandim la tine mereu!

    • Cioini says:

      Stiu. Si eu abia astept sa va vad. Si sa mergem iar la schi impreuna si sa facem tot felul de chestii πŸ™‚ Ce marfa erau concediile alea. Deja am amintiri. Cred ca imbatranesc πŸ˜€ Va pup

  5. Cristea Alina says:

    hmmmm….da…putin rautacios esti si tu cu domnul mulat si autoexpus… Eu zic ca marea noastra majoritate nu deranjam dinadins imprejurul nostru, deci necunoasterea impactului pe care il avem asupra celorlalti ar putea fi o circumstanta atenuanta si la el. Pe de alta parte, nu respectul fata de cei din jur este cel viciat in cazul de fata, ci respectul fata de sine mai ales, deci e mai degraba demn de compasiunea noastra… Nu am nici o indoiala ca e ne iubi pe noi insine cu adevarat (asta insemnand a-l vedea in noi pe Creatorul nostru si a-L lasa sa lucreze minunile Sale prin noi) este sentimenul cel mai greu de trait. Veste buna este ca o vorba buna sau un zambet ajuta! πŸ˜€

    Gandeste ganduri fericite despre tine si despre ceilalti! πŸ˜‰ imi permit adaugarea… πŸ™‚ Mi se pare tot mai des ca, cheile noastre sunt la ceilalti (oamenii din jurul nostru…toti cei pe care ii intalnim…), chei pentru orice…fericire, sanatate, bunastare…mai putin cheile de la casa si de la masina, daca suntem norocosi! :))

    • Cioini says:

      Cred ca ai dreptate. Si el e de inteles. Cand esti bolnav nu te mai intereseaza detaliile de genul: ce tricou sa-mi iau sau ce pantaloni. Am recunoscut, am fost rau cu el gratuit. Daca ma gandesc bine am fost si eu la plaja acum vreo 3-4 ani si eram grasut. Cred ca puteau o gramada sa aiba aceleasi comentarii ca mine la el, catre mine 😦 Ce zici tu cu cheile e adevarat. Si cheile de la masina le port la gat, sa nu le pierd de multe ori πŸ™‚ Mai stii copii aia mici cu cheia de gat la scoala? Asa sunt si eu, destul de des, cu cheile de la masina. Am crescut doar in inaltime πŸ™‚

  6. palm says:

    Esti un cretin si din partea mea te poti duce draq…

  7. Pingback: Cea mai buna zi anul asta | Save Cioini

  8. cris says:

    Palm, tu esti cretinul. Daca nu e prea mult pt tine, te rog sa ne parasesti

  9. gabi says:

    palm, ce cauti aici? cred c-ai gresit blogul si cartierul !

  10. iatcu says:

    is chior, am avut pancreatita si calculi biliati, ligamentele incrucisate de la genunchiul drept varza, detin niste chisturi purulente pe fata si am o matreata cronica abundenta. Cu toate astea nu-s asa frustrat ca PALM-ashul ce ”inteligent” te-o comentat.
    Ce-i drept, nici tu n-ai fost dragut in aprecieri, dar palmuitorul comentator este geni(t)al. Da-l in ma-sa!

Leave a Reply

