Vinurile bune nu expira la 29 de ani :))


Salut,

Am avut o zi draguta astazi. Mi-am adus aminte o discutie cu Cezar, un foarte bun prieten al meu, care spunea ca barbatii sunt ca vinurile si de la 30 de ani in sus devin mai buni. Sper sa fie asa 🙂 Vedem peste un an. Pana atunci o iau de la capat cu viata normala. Si mi-am mai adus aminte cea mai tare comparatie pe care a facut-o un alt prieten bun, Cosmin, legata de mine inainte sa aflu ca nu mai sunt bun de autotransplant (al carui estimat era in jur de 63.000 de euro): “Bai baiete, cand te intorci, o sa valorezi mai mult ca un M3”. O s-o tin minte toata viata. Si Dani era cu noi si ne-a pufnit pe toti trei un ras cu sughituri. Si acum rad singur in camera; vecinii mei cred ca sunt fugiti pe undeva pe aici.

Ma culc ca tot adorm. Vorbim dimineata

 

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

5 Responses to Vinurile bune nu expira la 29 de ani :))

  1. simona a says:

    Bravo, asa imi place : la controlul de 5.08 am (ora bietei tarisoare!) totul e in regula ! tu dormi, blogul e cu amintiri optimiste , chiar daca tu vei devenii mai scump ca un M..cat? !! Tu esti preferatul nostru si cu totii dam toate M -urile pentru un pahar cu vin cu tine la 30 de ani (cand barbatii devin …barbati…dar isi revin repede !!)
    Acum toata atentia pe nimicirea infectie – ce-a mai ramas nedistrus – si Milano !

  2. Pingback: Bărbații sunt ca vinurile și de la 30 de ani în sus devin mai buni

  3. Pingback: Leucemia poate fi învinsă « pr intre randuri

Leave a Reply

