Un inceput bun de 29 de ani


Neata πŸ™‚

Am intrat sa va spun ca am un inceput bun de zi azi si un final bun zi pentru ieri. Mi-au scos perfuzia pe care am avut-o permanent timp de trei zile, de cand am ajuns pe sectia de hematologie dupa ambulanta, am facut deja ultimul antibiotic inainte de cele de la ora 8 dimineata, ora locala, si nu mai am nici o mana blocata πŸ˜€ A fost o surpriza placuta. Doctorul de garda mi-a zis ca arat mult mai bine ca ieri, desi am o fata un pic ciudata: capul mai lung din cauza umflaturilor de pe gat si o buza ca un burlan, in care in caz de ploaie abundenta, pot strange 1 litru pe ora lejer. Complimentele sunt bine venite intotdeauna πŸ™‚

Vorbim dimineata, dupa vizita doctorilor cand o sa am si valori pentru starea mea de bine incipienta πŸ™‚ Simt deja gustul de spaghetti si de sos de rosii.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

19 Responses to Un inceput bun de 29 de ani

  1. Vlad says:

    Andrei, La Multi Ani!

    E tarziu, culca-te. Maine ai un party surpriza … πŸ˜›

  2. Alexandra says:

    LA MULTI ANI ANDREIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    iti uram prin toate metodele posibile:) sa te facem sa te simti bine ca de iubit esti iubit, dupa cum se vede:)

    • Cioini says:

      :* Nu m-am indoit pana acum, dar imi place sa mi se spuna iar si iar πŸ™‚ Abia astept sa vin sa ma revansez in Bucuresti πŸ™‚ Ai grija de tine pana atunci. Pup

  3. simona a says:

    e cuminte, la ora asta doarme si viseaza paste milaneze…..La multi ani ! eu nu particip anul acesta la chef , dar peste fix un an nu scapi !

  4. Andrei says:

    La multi ani Andrei ! felicitari pentru rezistenta de care dai dovada. . Avem un coleg care e nascut in aceasi zi cu tine si care ne-a invitat diseara in El Comandante. O sa ne gandim la tine azi si nu o sa mai asteptam inca un an, cum ajungi in Bucuresti sanatos iesim impreuna sa dai de baut de ziua ta :).
    Ai grija de tine si nu uita ca te asteptam sanatos acasa.
    ps: Transmite-i lui Vladut ca mi-a promis ca trece pe la mine la birou la o cafea si a uitat :P, a fugit la Viena. Ma bucur pentru el si Magda ca s-au mutat acolo. Ateptam acum sa ne spuna cum se descurca.

    • Cioini says:

      Multumesc. trebuie sa fiu vesel ca-mi dau mai multe sanse asa πŸ™‚ Sa beti si pentru mine diseara si cand vin compensam si ziua mea πŸ™‚ II spun si lui Vlad, dar sigur mai vine el prin Bucuresti. Pana acum sunt ok, si el si Magda, dar au o gramada de aranajat inainte sa poata incepe sa “traiasca”. Au timp, ca sunt tineri si ambitiosi πŸ™‚

  5. Anita si Mihai says:

    La multi aaaaani, Andrei! Te pupam

  6. iatcu says:

    de cind n-am mai intrat pe net observ ca ai fost foarte productiv pe blog, dar nu numai. Te-am citit aproape normal si acu te gasesc cu buza umflata. Ntz ntz!
    Apropo! La multi ani!!!

  7. George says:

    La multi ani! Sper sa se vedem curand. πŸ˜‰

  8. cris says:

    la multi ani ! multa sanatate …

  9. Dan Zbughin says:

    La Multi Ani Andrei!

    Ne bucuram ca esti mai bine si ti-ai recapatat veselia caracteristica :)… Sa te vad la 30 cand schimbi prefixul ce mai zici… πŸ™‚

    Te pupa si Ileana.

    Dan

    • Cioini says:

      30 de cm? :)) Just kidding. N-o sa zic nimic la 30de ani, ca eu stiu ca barbatii sunt ca vinurile – cu cat inainteaza in varsta devin mai buni :)) S-o pupi si pe ea din partea mea. te pup si pe tine. Bafta si spor πŸ™‚

  10. Silvia says:

    La multi ani Andrei! Multa sanatate.

Leave a Reply

