Happy Birthday to Me, Myself and Andrei


Multumesc mult pentru toate urarile voastre. Conteaza sa va vad pe toti ca ma cititi si imi urati sa vin acasa sanatos. Conteaza enorm. Abia astept sa ma intorc acasa si promit ca fac tot posibilul sa va intalnesc pe toti in primul an.

Ziua mea a inceput foarte frumos, cu Erich (colegul meu de salon, cam tanar pentru experienta asta, dar ii tin pumnii sa-si revina) care a fost primul care mi-a strans mana si mi-a zis La multi ani! Si apoi grupul de asistente care incepea serviciul la 8 au venit cu o felie de tort si o lumanare aprinsa infipta in ea (ca sa nu va faceti idei macabre :)). Mi-au urat La multi ani! si toate cele bune si mi-au spus ca chiar daca le place sa ma aiba aici, sa-mi revin si sa ii dau drumul acasa :). Cel mai distractiv a fost ca discursul a fost jumatate in engleza si jumatate in germana. Dupa cum am mai zis, personalul din sectia de hematologie e cel mai uman din tot spitalul.

Dar hai sa discutam si chestii dragute. Aseara la 1, nu reuseam sa adorm pentru ca eram prea vesel si surescitat ca incep sa-mi revin asa repede, si am vorbit un vechi prieten de al meu, Costi. Tocmai il verificase pe baiatul lui, Toma, care se pare ca incepe sa semene din ce in ce mai mult cu el, desi poate era mai bine cu sotia (stiu ca replica asta o sa te distreze Costi), si era imbracat cand el a intrat in camera cu un cearceaf facut capa, o sabie si un cutit la brau in izmene si un pic ud dupa ce se batuse cu tava cu apa pe care Costi o pusese pe calorifer sa nu fie aerul prea uscat in camera. Imaginea a fost atat de amuzanta incat m-a bufnit rasul in miezul noptii si l-am trezit pe mosul de langa mine. Mi-am cerut scuze, desi faptul ca inca radeam nu cred ca a facut o impresie prea buna. Asta e, era deja ziua mea si ca puteam sa fiu vesel. Data viitoare o sa am mai multa grija, dar nici de data asta n-a fost vina mea – Costi a inceput :).

Tocmai a trecut vizita si au zis ca arat bine. Asta stiam, dar si valorile sangelui sunt mai bune. Cu exceptia trombocitelor, care iar au scazut la 7000. Sunt pe drumul cel bun cu infectia, dar mai am o paine mare de mancat pana ajung la destinatie. Asta e. O sa-i anunt totusi pe italieni sa-mi elibereze un pat si o asistenta :)) Just kidding. Sper maine sa fiu si mai bine. Vedem 🙂

Sa aveti un week-end vesel.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

25 Responses to Happy Birthday to Me, Myself and Andrei

  1. Dan Zbughin says:

    La multi ani Andrei!
    Abia astept sa te intorci acasa!
    Ma bucur sa vad ca esti mai bine.

    Te pupa si Ileana.

    La multi ani.

    Dan

  2. Alina says:

    Laaaa mullllti aaaannnni, Andrei!

    Suntem aici, in fata monitoarelor, in fiecare zi si asteptam noutati de la tine, dar mai ales te asteptam acasa, sanatos si plin de viata ( de fapt, nici o clipa n-ai incetat sa fii asa si lucrul asta ne ofera si noua putere sa speram spre mai bine ). Ma bucur nespus de mult ca esti mai bine ( ce-i drept nici nu puteai fi altfel azi de ziua ta) si ca ai moralul ridicat .

    Iti doresc o zi superba si un weekend placut!

    Si nu uita: asteptam vesti bune! 🙂

    • Cioini says:

      Pup. Vestile nu pot fi decat bune, pentru ca mai jos decat am fost pe 5 ian nu mai pot ajunge 🙂 Si de acum o tin tot asa. N-am timp de pierdut pe aici. Vreau sa invat italiana 🙂 Sa aveti grija de voi

  3. Anca Ignat says:

    La multi ani Andrei! Ma bucur ca te simti mai bine! Sanatate multa si sa te intorci acasa cu bine, cat mai repede.
    Sa ai o zi minunata!

  4. Oana says:

    LA MULTI ANI!!!! Multa sanatate si numai bine si sa te intorci cu bine!!!!!! citesc in fiecare zi ce mai faci si de fiecare data ma minunez ce om minunat esti!

  5. daniel says:

    La multi ani !

    Admir tonusul tau ! Iti doresc numai bine !

  6. Cristea Alina says:

    Ce bine ca te simti mai bine! 😀 La multi ani!

    • Cioini says:

      Buna. Multumesc mult. incep sa-mi revin si cu pasi repezi 🙂 Trebuie sa ajung la MIlano, am treaba, nu pot pierde prea mult timmpul prin Viena :))

  7. daniel says:

    Te rog sa pui si pe pagina in Engleza in Paypal donate si eventual un plugin care sa traduca in engleza ce scrii pe paginile in romana.

  8. Diana says:

    Te pupam si La multi ani!!!!! si ne uitam la bilete de avion pentru Milano!! 🙂

  9. Ionut Sarbu says:

    La multi ani maestre!
    Te astept la dueluri pe partia de schi si pe pista de karting cat mai repede posibil.

    John

    • Cioini says:

      Salut,

      Multumesc mult. Abia astept si eu 🙂 Karting cred ca reusim mai devreme, dar schi abia peste vreo 3 ani pot sa incep sa sper. ::) Vedem, dar abia astept 😀

  10. maria says:

    La multi ani !
    Sanatate multa din partea noastra a tuturora ; Costel,Piti ,Bogdan si Maria !

  11. Cezar says:

    La Multi Ani inca o data!
    Sa stii ca blogul tau e in bookmark la multa lume, cu totii asteptam vesti si suntem alaturi de tine!
    Hai, cand sa-mi rezerv biletele la Milano?

    • Cioini says:

      Salve :0 Multumesc mult. Cand ne vedem la MIlano dau de baut. eu ar trebui sa ajung acolo in jur de 15 ian, daca reusesc sa rezolv cu infectia din sange. Sunt pe calea cea buna, dar sper sa nu mai am detour-uri 🙂 Vedem zilele astea.

  12. Cu întârziere sau nu … La Mulți Ani, evident cu sănătate. Eu cred că o să te văd înaintea celorlalți prieteni ai tăi dacă pleci direct în Italia.
    Multă putere în continuare!

Leave a Reply

