Intai un pic mai rau si apoi un pic mai bine


Hello,

Dupa o noapte destul de agitata cu doar 2-3 ore de somn insumate, ziua se anunta destul de proasta. M-am trezit cu buza si mai mare ca ieri, ca de plastic, dar dureroasa tare. Nu prea puteam sa vorbesc, sa inghit si deveneam din ce in ce mai nervos. Singurul care m-a scos un pic din starea asta a fost doctorul “Harry Potter” care e cel mai uman dintre toti doctorii de aici, ceilalti nefiind antipatici, doar el fiind mai simpatic. Sunt foarte multumit de serviciile de la hematologie. Cred ca e una dintre cele mai bune sectii de aici: toate asistentele apar in maxim un minut, curatenia e exemplara, iar medicii apar surprinzator aproape la fel de repede in momentul in care ai o problema. De dimineata pana acum cred ca m-au verificat de 20 de ori, , mi-au luat temperatura, puls, tensiune, si mi-au facut 2 calmante. Am o perfuzie continua de 3 zile si cum se termina pac, Hopa Mitica, o asistenta cu sticla urmatoare. Dupa ce acum cateva zile le-am zis ca nu pot sa mananc, toate mesele mele se rezuma la supe si chestii pasate pe care le pot sorbi cu paiul.

Daca nu venea Cristina azi la mine cred ca ma duceam din ce in ce mai jos. Mai tarziu a venit si Vlad si am facut o plimbare pe holuri cu ei doi, si ma simt foarte bine fata de dimineata. Buza e la fel de mare, dar parca nu mai e asa de grea si nu mai doare atat. Temperatura e constanta, sub 38 de grade, ca prin Hawaii in timpul verii.

In rest nu prea am ce sa va povestesc ca nu m-am miscat din pat. Ma cam ia somnul, asa ca va pup si ne auzim pe seara daca ma trezesc in timp util.

Somn usor.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

13 Responses to Intai un pic mai rau si apoi un pic mai bine

  1. simona a says:

    Cu textele stam bine cu toti…am vrut sa incep cu unele din ele (calm, curaj…etc) dar mi-am adus aminte de perioada cand eram “asistenta” dupa operatia pe cord deschis…nimic nu il linistea din ce spuneam …doar ce zicea dr simpatic avea efect ! Slava Domnului ca mai exista si astfel de doctori !
    Ai grija , poate maine iti baga si ceva sampanie in perfuzii, daca nu asta e , 29 nici nu e un nr interesant, dar sa vezi la 30 ce chef ai sa faci !!! la cati prieteni ai cred ca sala polivalenta e ok !!!

  2. Nicol says:

    Andrei, dai dovada de foarte mult curaj si asta este o arma foarte importanta in lupta pe care o duci. Iti doresc din tot sufletul sa ai in continuare multa putere si incredere ca Cineva este acolo sus si raspunde rugamintilor noastre, rabdare sa treci peste toate dificultatile drumului spre vindecare si multa sanatate! Si nu uita nici o clipa ca toti cei dragi tie au la fel de multa nevoie de tine cum ai si tu de ei!

  3. maria says:

    Toata ziua am astepta sa fii bine,tot timpul m-am gindit la tine si la cum te simti.Daca astazi am asteptat sa vorbesc cu tine,miine va fi imposibil.Si stii tu la ce ma refer.Tu trebuie doar sa-ti amintesti ca suntem mere,mereu cu gindul la tine.
    Febra scazuta,buna si fara surprize ca ziua de miine va fi oricum aglomerata si plina de urari.

    • Cioini says:

      Pup Pup Pup. Ce fac peticuta si Costel? Maine ma trezesc devreme, caci cine se trezeste devreme de ziua lui departe ajunge. Si eu am ceva drum pana la Milano ๐Ÿ™‚

  4. Dan Z says:

    Hai Andrei!!! Astept titlul “Intai un pic mai bine si apoi FOARTE BINE!!!”

  5. Diana says:

    Cioini!! ๐Ÿ™‚
    Sa auzim de FOARTE bine de acum inainte!! Ai grija cu asistentele :))!
    Vezi maine ce faci cu sampania si te pupam!

  6. Cris says:

    La multi ani!!!!

  7. iatcu says:

    Iti admir simtul umorului. Esti fantastic!!!
    Cei care ma cunosc, pot sa-ti confirme ca nu fac afirmatii gratuite. De obicei sint circotas, mizerabil in afirmatii, dar doar atunci cind am de ce sa ma leg. si crede-ma, singurul ochi critic nu ma inseala: ai talent intr-ale scrisului. Asa ca, lasa febra mai jos, regleaza-ti trombocitele si celelalte chestii pe care le vor doftorii. Am chef sa-ti citesc romanul autobiografic si sa ridem impreuna de cele trecute.

    • Cioini says:

      Multumesc ๐Ÿ™‚ NU am de ales cu simtul umorului – daca nu-l aveam… eram prea jos acum ๐Ÿ™‚ Si romanul biografic trebuie ticluit la cel putin o bauta ๐Ÿ™‚ O dau cand ma intorc in tara, sper cat mai repede ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

