Infectie generala


Salut,

Initial mi s-a parut melodramatic titlul, dar acum mi se pare ca suna funny. M-au externat pe 3 ianuarie cum speram, dar nu chiar in forma in care speram. Ma simteam oarecum ok, dar nu prea puteam sa stau mult in picioare. Am crezut ca sunt anemic si ca-mi trece daca mananc multe proteine. Am fost pe 4 ianuarie la control si mi-au facut injectia pt leucocite, analize de sange si apoi, pentru ca astea nu au fost prea bune, o perfuzie si o transfuzie cu un concentrat de trombocite. Am plecat cat de cat ok. Seara i s-a parut Cristinei ca am febra si mi-a facut un Coldrex. Pe la 1.30 m-am trezit arzand si am ajuns ieri la 02.00 ora locala la Urgente la AKH cu temperatura 40.5 grade Celsius. Mi-au facut analizele complete, perfuzii cu antibiotice si 2 concentrate de eritrocite ca sa ma sustina un pic. Pana dimineata ajunsesem la 39 de grade Celsius si m-au transferatla sectia de hematologie. Iar am avut parte de analize complete de sange si au iesit cam aceleasi valori, si au tras concluzia ca s-ar putea sa am o sangerare interna, pt ca altfel nu se putea ca cele doua pungi de eritrocite sa nu aiba efect. Mi-au facut o tomografie a gatului, toracelui si abdomenului si nu au gasit vreo sangerare sau infectie localizata. Au venit si rezultatele analizelor facute la urgenta si au vazut ca am o infectie in sange, cu o bacterie E-Coli. Mi-au zis ca sunt intr-o stare de sepsis – o infectie generala a organismului, destul de grava pt ca sistemul meu imunitar nu prea este.

Cel mai deranjant este ca am buzele foarte umflate si pot manca doar cu paiul. Sunt ca un mos 🙂 Dar un mos cu buzele mai mari ca ale Angelinei Jolie 😀 Acum s-a intors doctorul Hauswirth si s-a gandit sa-mi ofere si el o senzatie interesanta. A cerut sa iasa toata lumea din salon, inclusiv ceilalti doi bolnavi, si a ramas doar el cu mine si cu Vlad. Mi-a comunicat ca e cea mai grava stare in care am fost pana acum si ne putem astepta la ce-i mai rau, si poate as vrea sa-mi vad parintii. Exprimarea mi s-a parut draguta. Sensul nu prea. E a doua oara cand mi se spune asta, dar ramane la fel de interesant. Mi-a spus totusi ca am sanse sa scap,pentru ca stiu ce bacterie am activa in sange si pot ataca decisiv pe o singura directie. E ca o verticalizare a jocului la fotbal 🙂

Acum ma simt ceva mai bine, am temperatura normala si multe perfuzii la activ si in derulare. Deci hai sa vedem partea plina a paharului, chiar daca e doar pe jumatate plin, tot te poti imbata mai ales daca n-ai mai baut de aproape 2 ani.

In principiu sunt iar pe calea cea buna pentru ca ma simt mai bine.

Am aflat ca si austriecii pot fi delasatori dupa sederea in sectia ORL. Analizele nu sunt zilnice, curatenia e cel putin indoielnica fara de hematologie, doar mancarea e la fel de buna. Asistentele nu vin la timp iar doctorii nu se vad in timpul zilei daca nu te duci tu special dupa ei. Asta e, se pare ca sectia mea preferata e hematologie 🙂

Va pup.

Maine vorbim despre mai mult. Sunt cam obosit dupa ultimele peripetii.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

13 Responses to Infectie generala

  1. maria says:

    Ma bucur enorm sa vad ca esti din nou cu noi.Sa fii santos scumpul meu si pe 21 martie sa fii gata.

  2. simona a says:

    Vad ca vrei sa inveti germana, te-ai atasat de Viena, iar Milano e asa frumos…plin de romani , adica se vorbeste romaneste pe strazi, in metrou (sau asa era in 2007!) Hai, copil , trage toate perfuziile nemtilor si repede la Milano !! Noi tinem pumnii !!!

    • Cioini says:

      :* Multumesc mult de tot pentru sustinere. Trebuie sa rezolv, caci am promis ca vad Delta 🙂

      • simona a says:

        Dupa ce citesc de nu stiu cate ori ce ai scris , comentariile…imi dau seama ca tu ne sustii pe noi ! E adevarat : am devenit DEPENDENTI de tine si …ai incurcat-o , trebuie sa ai grija de noi sa nu ne lipseasca vorbele tale de fiecare zi , zambetele tale ! Te rog scrie mereu ( asta insemnand sa te simti BINE ) !
        Si, DA ai promis ca vezi Delta, ca te vei scula la 3 dimineata sa pleci in balta la pescuit (cica la stiuca e cel mai pasionant!!) , sa imi dresezi ceva motani…asta numai mie , dar celorlalti ?
        Iar lu nenea doctoru serios trebuie sa-i demonstrezi ca esti mai tare decat teoria nemteasca !! Iti aduci aminte povestea mea din seara cand “te-am gasit” ? cea cu ingeri, inimi reparate…si noi gasisem un dr. serios ….si “l-am facut”.

  3. Andrei, pot doar să presupun cum te simți, pentru că eu n-am ajuns în sfere așa de încinse.
    Un lucru știu: dacă ai motive puternice să lupți psihic, organismul tău poate face mai multe decât crezi.

    • Cioini says:

      N-a fost asa urat cum ma asteptam. De fapt cum m-as fi asteptat dupa ce am auzit ce am 🙂 A fost interesanta fata doctorului – la inceput am crezut ca glumeste, dar nu schita nimic, iar fratele meu parea chiar ingrijorat si ma tot incuraja 🙂 Mai bine ca n-am ras, el stie mai bine 🙂 Multumesc mult pentru incurajare. Ma simt deja mai bine si sper sa rezolv si infectia asta destul de repede. S-au miscat uimitor de repede austriecii. de atunci am perfuzii continue si ma verifica din ora in ora. Spetotusi sa ajung mai repede la Milano. M-a distrat teribil doctorul peccatori singura data cnd am vorbit cu el: “Ma che faciamo, Andrei? ” sau ceva de genul asta a zis. Si pe un ton tipic italienesc. Parca il si vedeam gesticuland si eram curios cum gesticuleaza cu ambele maini daca tinea telefonul cu una 🙂 Abia astept sa-l cunosc in persoana – parea foarte uman 🙂 Multumesc inca o data 🙂

  4. gabi says:

    Sus moralul, ca se poate!!! Arata-le austriecilor cat esti de puternic si asteptam sa ne scrii din Milano, ca esti bine.

  5. Daniel says:

    Toate cele bune Andrei, sa auzim de bine!

  6. Dan Z says:

    Salut Andrei,

    Ma bucur ca ai revenit pe calea undelor 🙂
    Cred ca o sa-ti placa italiana… 🙂
    Multa bafta! Suntem cu totii alaturi de tine..

    Dan

  7. Cristea Alina says:

    🙂

  8. iatcu says:

    brrr
    Eu te stiam la viena, nu la ecuator. Temperaturile astea-s de la schimbarile climatice? Am si pus mina pe telefon, ii sun pe cei de la green peace sa rrzolve treaba.

Leave a Reply

