Speram la eliberare


Salut,

Sper maine dmineata sa-mi dea drumul. Decizia este a grupei de doctori care intra maine in tura, nu prea stiu exact cum au turele, dar in grupa de maine sunt si cei doi doctori care m-au operat la gat si e decizia lor. Operatia arata bine inca πŸ™‚Am fost intrebat cum de a crescut suma primita din donatii. N-a crecut foarte mult, doar ca am updatat cu suma pe care o primesc inapoi de la clinica vieneza, pentru ca termin cu tot ce am de facut aici, ei nemaiputandu-ma ajuta cu altceva momentan. Suma se ridica la aroximativ 40.000 euro din cei 63.000 stransi initial cu ajutorul mamei prietenei mele si a firmei la care lucreaza ea, cu ajutorul firmei la care lucrez eu si nu in utlimul rand cu ajutorul parintilor mei – cu o zi inainte sa fie nevoie de completarea sumei pentru a putea confirma catre clinica au transferat ei suma economiilor avute si am putut acoperi si drumul dus-intors la prima tura de chimio. De asemenea suma de donatii a inceput de la aproape 25.000 de euro primiti inainte de campanie tot de la firma mea si firma mamei prietenei mele. Multumesc pe aceasta cale domnului Timofti, domnului Radu, domnului Minea si domnului Staniciuc pentru suportul primit in a-mi sustine transplantul. Fara niciunul dintre ei nu eram aici astazi. Si nu mai aveam doar un pas pana la transplant.

De asemenea nu eram aici fara familia mea, care mi-a oferit ajutorul cand inca eram destul de mandru sa cred ca ma pot descurca singur si a trecut este orgoliile mele stupide, si fara prietenii care ma sustin de ceva timp πŸ™‚

Si nu eram aici fara fiecare dintre voi care m-ati ajutat intr-un fel sau altul, unii dintre voi cunoscandu-ma doar prin prieteni sau cunostinte.

Multumesc. Conteaza sa te vezi apreciat si ajutat la un moment dat. Cred ca aveam nevoie de asta. Era dragut daca nu observam asta in situatia data, dar aprecierea si ajutorul sunt bine venite oricand πŸ™‚

Sa aveti o seara buna. Sper maine sa va scriu iar liber πŸ™‚

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

13 Responses to Speram la eliberare

  1. simona a says:

    daca azi e maine si nu ai scris inseamna ca … “liberarea” intarzie ?

  2. Alin G. says:

    sau poate e pe drumuri si nu a avut acces la internet…

  3. simona a says:

    Si daca azi nu e nici ieri de ce nu vorbesti cu noi ? Avem nevoie de “scrisul” tau !!! Hai ca poti , TREBUIE sa poti !!!

  4. Cristea Alina says:

    Da!…chiar…de ce nu scrii?…scriene! Am remarcat intr-unul din posturile tale ca spuneai ca uneori nu mai ai chef…eu intru de 3-4 ori pe zi pe net si mai intai de toate deschid la blogul tau…sa vad ce mai faci…:)…sper sa nu-ti piara cheful de scris…mie sigur n-o sa-mi piara cheful de citit…si sunt sigura ca vesti din ce in ce mai bune! πŸ™‚ Si multi ne gandim la tine, la ce mai faci, la cum te mai simti si vor sa stie de tine…chiar daca majoritatea probabil nu scriu replici…. Astept sa ne scrii…:) πŸ™‚

    • Cristina says:

      Asa este Alina. Si eu citesc in fiecare zi blogul lui Andrei, fara a replica.
      De fiecare data ii urez sanatate si-i transmit toate gandurile mele bune.
      Si desigur astept urmatorul mesaj unde sunt convinsa ca vom afla vesti bune.
      Mult curaj si putere Andrei! Nu esti singur!

      • Cioini says:

        Multumesc frumos. Stiu ca nu sunt singur πŸ™‚ Ca va citesc intotdeauna “comentariile”. Si stiu ca sunt mult mai multi oameni care citesc, decat cei care “comenteaza”. Multumesc si pentru gandurile bune

  5. Cristea Alina says:

    πŸ™‚ Am citit un post al Magdei pe causes.com si am inteles ca nu ai putut sa ne scrii… Sper sa ajunga la tine toate gandurile noastre bune…sa te faci bine!! πŸ™‚

  6. simona a says:

    hai, copilu ! suntem langa sufletul tau !

  7. gabi says:

    Andrei, sa dea Domnul ca anul acesta sa-ti aduca multa multa sanatate si asteptam numai vesti bune.

  8. Vlad says:

    Andrei se simte ceva mai bine, nu mai are febra, si se pregateste sa ne scrie ceva πŸ™‚

Leave a Reply

