Un fleac, m-au ciuruit!


Salut,

Azi am avut o gramada de analize de sange in vederea operatiei, un CT, si antibiotic intravenos – in total 7 intepaturi in 2 maini fara vene la vedere.

Azi, surpriza, nu mai plec in Italia pentru ca e prea riscant sa plec cu puroi in gat. Vor sa-mi scoata cei doi ganglioni sau sa mi faca punctie sa scoata puroiul. N-am mancat de dimineata, deabea am baut 100ml de suc, si nu ma pot tine prea bine pe picioare, nu cred sa mai ajung anul asta la ski :).

Cam atat pentru azi, vorbim dupa operatie. Tineti-mi pumnii

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

14 Responses to Un fleac, m-au ciuruit!

  1. Alexandra L says:

    Iti timem pumnii, cu totii , aici in Romania si ne gandim mereu la tine…dar noi suntem la fel de optimisiti, la fel cum esti tu…asa ca nu avem nevoie de niste pumni stransi :)….pentru ca o sa fii bine…si daca nu apuci anul asta sa mergi la ski…cu siguranta o sa fii “regele “, partiei in 2012!!!

    • Cioini says:

      Sper – 2012 am inteles ca o sa fie un an bun pt schi πŸ˜€ Am gasit si niste echipamente dragute, dar astept vara cand se ieftinesc f mult. Vara sanie si iarna car πŸ˜€ Multumesc si pup

  2. Cristina Chioariu says:

    Buna Andrei ,
    am primit emailul de la un coleg din companie , sunt din Timisoara si desi sunt medic acum fac asigurari . Voi face o donatie imediat dar nu pot sa nu-ti recomand sa incerci sa obtii si a doua parere in Ro , iar Timisoara e unul din centrele universitare medicale recunoscute in ace asta specializare . Prin proiectul Salveaza Vieti va avea prima banca de celule stem din Ro .

    Iti doresc putere sa lupti si multa sanatate !

    • Cioini says:

      Am obtinut deja mai multe pareri, dar toate au fost de acord ca trebuie sa fac transplantul cat mai repede. In principiu se impart in doua parerile: 1. chimio sa intru in remisie (dar am sanse mici sa se mai intample, pentru ca deja nu au mers 4 variante de chimio) si apoi transplant, si 2. direct transplant, si eventual inca unul peste cativa ani ca sa fixeze raspunsul pozitiv. Din ce mi-au spus austriecii in AKH Viena ei nu incurajeaza asta cu transplantul direct din cauza recaderii care ar putea aparea dupa. Italienii sunt dispusi sa-mi faca transplantul direct si chiar cu donator partial, pentru ca ei sunt de parere ca ar dura prea mult cautarea unui donator in registrul international. Vienezii prefera donator 100% compatibil.

      As prefera sa-l fac in Italia si pentru ca au f multa experienta – primul transplant l-au facut acum vreo 30 de ani, inainte sa ma nasc eu πŸ˜€

      Multumesc mult pentru gandurile bune si ajutor πŸ™‚ Sa ai un an nou plin de orice vrei tu si sanatate.

      • Cristina Chioariu says:

        Am inteles !

        Ok , in cazul asta se pare ca voi avea multa treaba … sunt ceva banuti de strans , asa ca ma voi face utila incercand cu vasta mea experienta sa fac inca un gest bun pe lumea asta ! Eu am 4 copii minunati si gandul ca s-ar putea intampla ceva cu ei ma infioara !!
        Eu ti-am trimis o suma mica ( momentan ) dar te voi ajuta , aici in Timisoara sa facem ce putem . Ceea ce te-as ruga insa ar fi sa ma tii la curent cu modul cum merg lucrurile asa incat daca putem imbunatati ceva sa o facem . Am cateva idei , stiu cativa oameni de bine din orasul de pe Bega si .. din tot sufletul iti doresc sa auzim numai de bine !

      • Cioini says:

        Multumesc mult. Momentan nu stu exact cum stau cu banii, dar sunt oricum in minus. Daca aproba DSp dosarul meu stau oarecum bine, pentru ca am diferenta intre cea mai mica oferta, pe care o platesc ei, si clinica din Milano (suma pe care o va plati DSP este intre 100 de mii si 110 mii de euro; estimatul din Milano este 122.000 fara medicamente ulterioare sau alte chestii, include doar transplantul si asta presupunand ca parintii mei sunt compatibili, unul dintre ei, intr-o proportie de 50% si ca nu am complicatii; daca nu sunt comaptibili…. nu stau prea bine pentru ca inseamna ca e nevoie si de cautarea in registrul international care ar costa peste 50 de mii de euro). Se pare ca oricum nu sunt intr-o situatie stralucita inca, dar paote mai fac vreo radiografie sau Pet Scan si atunci sigur o sa stralucesc in intuneric, ca deja am vreo 10 facute intr-o luna si jumatate πŸ™‚

        Sa ne auzim sanatosi.

  3. Cristea Alina says:

    Sezonul asta presimt ca nu e unul nemaipomenit la ski πŸ˜€ … asa ca si eu si Alex si inca alti impatimiti pe care ii cunosc au zis pass anul asta… facem gasca mai mare si mergem in 2012!! πŸ˜‰ πŸ˜€ Optimism maxim si noroc de la Dumnezeu!! O sa fie bine!

  4. simona a says:

    sunt aici ! lasa schiatul , uiti ca eu iti pregatesc lansete?

    • Cioini says:

      Nu se exclud πŸ™‚ Si in delta am promis ca ajung, la schi nu πŸ™‚ Intai pescuim si peste un an, eventual doi, incercam sa pescuim la copca si sa schiem pe undeva unde e frig.

  5. Andreea says:

    Tinem pumnii:) Te pup

  6. Dragos S says:

    Oferi multora o lectie de cum sa abordezi momente foarte dificile in viata. E fascinant sa vezi asemenea putere si optimism in oameni.. Iti urez multa sanatate si putere in continuare, sa nu-ti pierzi niciodata optimismul si credinta. πŸ™‚

Leave a Reply

