Stupid, dar mare


Neata,

Nu m-am odihnit prea bine si sunt treaz de ceva timp. Nu am reusit sa dorm bine pentru ca la cea mai mica miscare ma doare gatul. Nici nu prea pot inghiti bine, tocmai acum cand chiar trebuie sa mananc pentru a-mi tine hemoglobina stabila un pic. Asta e, nu le poti avea pe toate in viata. Sincronizarea mea nu este cea mai buna in ultimul timp.

Dar sa va povestesc ce am facut ieri seara: m-am uitat la desene animate – o gramada de episoade din The Madagascar Penguins (pinguinii din Madagascar). Replica celebra “Cute and cudly boys” ma binedispune intotdeauna. Ati incercat sa va uitati toata ziua la desene animate sa vedeti cam cat de bine-dispusi sunteti seara? Ar trebui. Daca vreti va pot da sugestii 🙂

Ma duc sa mananc si sa astept intepaturile pentru analizele de sange. Mai scriu un pic mai tarziu.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

4 Responses to Stupid, dar mare

  1. Alina says:

    Draga Andrei,
    Ma bucur nespus de mult ca mai ai puterea sa zambesti si in acest mod ne transmiti si noua din buna ta dispozitie si ne faci sa fim mai increzatori.
    Iti dorim numai bine si ne rugam pentru tine ca bunul Dumnezeu sa te ajute si sa treci si peste aceasta incercare la care te supune ganglionul asta stupid, cum ii zici tu 🙂 .

    Sa ai o zi buna (mai buna decat noaptea ce-a trecut) si sa auzim numai de bine!
    Multa sanatate.

    • Cioini says:

      Ziua de ieri n-a fost stralucita, ca m-au luat pt operatie de abia pe la 7. Am cam pierdut notiunea timpului dupa aceea, dar cred ca m-au adus inapoi in salon pe la 00.00. Oricum acum e mai mic gatul, ca i-au scos pe amandoi, dar n-am mai apucat sa vorbesc cu doctorii. Sa vad ce-mi spun ei la vizita. Din pacate am inteles ca am pierdut programarea in Italia, pentru ca nu ma externeaza (am incercat sa-i conving un pic, dar au zis ca e prea mare riscul de infectie daca nu s-a scos tot si a ramas vreun pic de puroi si prefera sa ma vada continuu).

      Multumesc mult pentru sustinere. Sa aveti si voi un an nemaipomenit in 2011. La multi ani! Va pup

  2. Alladin le întrece pe toate. Numa’ ca sunt greu de găsit.

  3. simona a says:

    eu raman la Chip si Dale ! au atata energie !!!

Leave a comment