Zi noua, varianta noua


Salut,

Am o varianta noua din Italia, Milano. Doctorul de la clinica San Raffaele cu care am ajuns in legatura si care ma primeste pe 31 decembrie la analize cu parintii mei, pentru a vedea in ce masura sunt compatibili, a sugerat o alta abordare fata de cea din Viena si cred ca o voi aborda pe aceasta: nu un transplant, ci doua – un autotransplant si apoi un transplant de la unul dintre parintii mei, fara chimioterapie pentru a mai intra in remisie inainte. Parerea lui este ca turele de chimio (ultima cu Nelarabine care nu a mers si cea noua pe care ar vrea s-o incerce vienezii cu Mabcampath) sunt foarte toxice si s-ar putea sa pierd sansele unui transplant in viitorul apropiat si au oricum rezultate indoielnice. El a sugerat autotransplantul pentru a induce remisia (orice transplant incepe cu o tura f dura de chimioterapie inainte pentru a ucide mare parte sau toate celulele bolnave) si apoi transplantul pentru a fixa remisia definitiv. Cred ca voi incerca asa, pentru ca oricum se pare ca nu am foarte multe sanse sa intru in remisie prin chimioterapia sugerata in Viena – btw, dupa varianta cu Mabcampath nu mai am prea multe optiuni conform doctorului de aici, deci dupa parerea vieneze am cam ajuns la fundul sacului si voi putea incerca doar ture de mentinere la nivelul asta fara sa sper prea mult la remisie partiala sau totala.

Decizia familiei si a prietenei mele este sa incerc Italia – am sanse mai bune πŸ™‚ Tineti-mi pumnii, sper sa fie decizia corecta. Cea logica cred ca este deja πŸ™‚

Be good,

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

8 Responses to Zi noua, varianta noua

  1. simona a says:

    Tinem pumnii si apoi italiana e mult mai usor de invatat decat germana !!

  2. Cezar says:

    Cioini, am si metoda pentru Italiana…si mie mi se pare o idee buna.

    • Cioini says:

      Chiar cred ca merge mai repde italiaa, dar o amanam pentru 2011, candva in ianuarie, dupa externarea de aici. Au zis ca nu ma externeaza astazi, deci am ratat avionul πŸ™‚ Astept reprogramarea astazi sau maine sa vad cand poate doctrul italian sa ma vada iar. Bruschetele cred ca sunt mai bune decat sandwich-urile de aici πŸ™‚ Si restul la fel. Spor si bafta mosule si ne vedem in ianuarie sper πŸ™‚ S-o pupi si pe Diana

  3. Alina says:

    Suntem alaturi de tine si avem toate sperantele ca ai luat decizia corecta!
    Multa sanatate Andrei si sa auzim numai de bine!

  4. Dan Z says:

    Bafta Andrei… macari scapi de wurst si o dai in macaroane si pizza πŸ™‚

  5. Alin G. says:

    Multa bafta, Cioini!!! La multi ani si fie ca in noul an sa te insanatosesti!!!
    Server-ul este mai pustiu fara tine… nu mai avem de cine rade.

    • Cioini says:

      Sa fie πŸ™‚ Multumesc mult. Pai ar cam trebui sa ma intorc in cazul asta πŸ™‚ Am tot incercat sa intru de aici, dar au o retea in care sunt blocate o gramada de servicii 😦 Asta este. Oricum sper sa ne vedem la inceputul lui ianuarie, 6-7-8 πŸ™‚ Bafta multa, si mai invata si tu pt serverul ala πŸ˜›

Leave a Reply

