Prefer ghinionist :)


Neata,

Sa va spun de ce prefer sa cred ca sunt ghinionist, nu neindemanatic. De dimineata mi-am deschis dulapul si am vrut sa scot geamantanul/troller-ul din el. L-am ridicat si… surpriza: a cazut si eu am ramas cu manerul. Nu prea imi explic cum s-a rupt partea metalica. Ori sunt prea puternic si l-am ridicat prea repede si din cauza inertiei imense a cedat, ori era prost facut, desi nu a scartait sau macar desprins un pic inainte, sa-mi dea un semnal ca se poate rupe in curand. Asta e motivul pentru care cred ca sunt ghinionist. Motivul pentru neindemanare… Nu-l am inca in dimineata asta, desi am uitat sa-mi impachetez pantalonii de trening si voi sta astazi doar intr-o pereche de pantaloni de pijama. Asta este, in fond sunt in spital si pot sta cum vreau 🙂 Tot e bine ca mi-am impachetat si pantalonii de pijama – btw, ieri am stat intr-o fustita din aia de spital pentru ca mi-a fost lene sa desfac bagajul. E o senzatie interesanta sa fii “liber”. Dupa experientele mele cu fustitele de spital pot invidia femeile pentru norocul de a putea purta fusta vara si a nu se uita lumea ciudat la ele, ba chiar a se uita admirativ, spre deosebire de comentariile si privirile pe care cred ca le-as atrage eu imbracat intr-o fusta scurta de vara 🙂

Mi-au luat sange in dimineata asta si sper sa-mi iasa ok “numaratorile” dupa 800 de ml de sange si 300 de ml de concentrat de trombocite cu care sunt mai “bogat” incepand cu aseara. Sunt mai greu cu 1 kg din cauza transfuziilor. De fapt eram aproape fotomodel, daca nu ma ingrasau rauvoitorii astia :))

Ma duc sa mananc si vorbim mai tarziu.

Be good.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

2 Responses to Prefer ghinionist :)

  1. iatcu says:

    ghinionist? Io cred ca esti norocos. Decit sa ti se rupa’n paispe, mai bine minerul de la troler.
    Si… Cind o sa scapi de cheastiile astea spitalicesti, propun sa facem o petrecere (tematica) in pijamalute-fustite de spital. Tiiiii ce balanganeala o sa fie… lipsita de de inhibatiuni, mai ales ca o sa fie far’ de chiloteala.

    • Cioini says:

      Am vazut aseara la operatie – sunt 3 tipuri de fustite: una lunga si inchisa in spate pentru dormit, una scurta cu doua prinderi pe spate din care am avut la prima operatie si una deschisa de tot in spate, fara prinderi. Asta ultima e cea mai lejera 😀 Dac avem trei tipuri putem face petrecerea si cu roluri :))))

Leave a Reply

