Final de zi stupid, dar mai bun ca un inceput stupid maine


‘Seara Buna,

Am intrat sa scriu despre vestea proasta pe care am primit-o acum doua ore. Doctorul Speer, doctorul meu curant Hauswirth fiind in vacanta, m-a anuntat astazi ca, dupa o analiza completa a sangelui, procentul de celule afectate este tot 80% si nu am raspuns la tratamentul cu Nelarabine. Maine am o punctie pentru a verifica maduva osoasa pentru confirmare, am inteles ca analiza ei este mai precisa decat a sangelui, dar in principiu imi schimb iar tratamentul. Si ar fi si experimental, si printre ultimele variante pe care le pot incerca. La astea doua ma cam indoiesc si cred ca doctorul s-a exprimat oarecum gresit si eu am fost un pic uimit si nu am pus intrebarile corecte. Dar maine il asaltez si obtin toate detaliile. Mi se pare aiurea din 3 motive: 1. medicamentul am gasit pe net ca ar fi potrivit pentu alt tip de celula decat cele afectate la mine (CD52 nu apare intre markerii mei de la ultima biopie osoasa, dar poate apare la cea de maine :)), 2. nu prea cred ca mai e experimental, pentru ca am gasit un studiu terminat in 2009 in Germania, si 3. intotdeauna mai sunt solutii.

Am fugit la somn. Vorbim maine.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

2 Responses to Final de zi stupid, dar mai bun ca un inceput stupid maine

  1. Masaj erotic says:

    Am citit ceea ce este scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

Leave a Reply

