Sunt un om neindemanatic sau doar ghinionist?


Salut,

Sarbatori fericite si sa aveti tot ce vreti voi. Mi-am adus aminte astazi cand am pus sos pe mine de patania din avionul spre Viena, de pe 24 decembrie. Am cerut un pahar de Coca Cola si o cafea. Din pacate pentru mine nu aveau capace cele doua pahare si nici nu pusesem bine jos si paharul de Coca-Cola ca am si dat cu mana peste el. Mi l-am turnat aproape pe tot in poala, mai putin o parte sper eu mica, ce a ajuns pe colegul meu de abor din drepta. Apreciez ca a fost calm si destul de dragut sa nu se supere – mai rar trasaturile astea la romani de varsta mea. Inutil sa spun ca am terminat zborul ud in partea dorsala, pentru ca scaunele de piele nu sunt cele mai bune absorbante. Cristina a ras pana i-au dat lacrimile si i-a fost greu sa-si recapete suflul, dupa ce m-am ridicat din balta de suc care era pe scaun si a vazut ca eram… ud la poponet. Astazi am mancat un sandwich in spital si evident ca am reusit sa pun un pic din sos pe mine. Se intampla cam intotdeauna, desi am mare grija sa nu ma murdaresc sau sa nu-mi murdaresc hainele. Nu prea imi dau seama cum reusesc. Sunt atent intoteauna si totusi reusesc sa patesc cate ceva. Am observat pe de alta parte ca oamenii care nu sunt atenti patesc mult mai putine chestii si trebuie sa-mi impun sa nu mai fiu atent 🙂

Am si vesti bune. Sunt tot in crestere valorile mele, mai putin trombocitele pentru care primesc perfuzia de acum. Maine sper sa fie si mai bine.

Ma duc sa ma uit la un film science-fiction, Splice. Ati observat cum in majoritatea filmelor cercetatorii sunt cel putin idioti si fac experimente stupide, desi e foarte clar de la inceput ca o vor pati? Asta e, nu se vor invata minte prea curand.

O seara buna,

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

4 Responses to Sunt un om neindemanatic sau doar ghinionist?

  1. iatcu says:

    stiu ca nu-i tocmai bine sa rizi de asa ceva ca… mi se’ntoarce. Da crezi ca ma pot abtine? =))
    Ok m-am racorit.

  2. simona a says:

    de barbati cu doua maini stangi ai auzit?…poate esti in gasca cu ei ! ca sa scapi de stres, cand mananci/bei pune-ti o pelerina uriasa (si sa ai si una, doua de rezerva pentru vecinii de masa/scaun!)
    Hai cu CRESCUTU !!!!
    numai bine , copil cu gropitze !

  3. piffus says:

    Salut.
    Azi am vazut blogul tau.
    Felicitari pentru atitudine ! Sunt alaturi de tine.
    Sanatate multa !

    …si cred ca esti putin ne-indemanatic uneori, ca toti ceilalti.
    Ghinionist e un tip din Pitesti care are casa in curba si in Decembrie 2010 a “suportat” 10 accidente care i-au stricat gardul si casa ! :))

    • Cioini says:

      Salut. Multumesc mult 🙂 Tipul ala chiar e ghinionist. Eu sigur sunt neindemanatic. Si cu cat acord mai multa atentie lucrurilor pe care le fac, o patesc mai des :)) Sanatate multa si tie

Leave a Reply

