Sarbatori in Viena


Salut,

Iar nu am scris ieri, din pacate. Scriu astazi si pentru ziua pierduta iar.Am ajuns de vreo doua ore in hotel si am observat ca incepe sa ma ajunga oboseala. Am avut de alergat prin Bucuresti dupa tot felul de acte casa inchei cu dosarul DSP si de acum nu prea mai e responsabilitatea mea – e a mamei mele 🙂 Multumesc Mam. Am avut o ultima saptamana agitata si foarte aglomerata, dar in principiu toate merg spre bine. Printre cele mai interesante lucruri a fost aparitia la TV intr-o emisiune a unui nou post TV – 10TV. Doamna Cridland, omul principal din Asociatia PAVEL, a organizat aparitia. Sincer sunt foarte curios cum reuseste sa faca tot ce face si cand are timp. Eu nu am reusit sa-mi dau seama si sunt convins ca nu as putea. Cu mult mai putini bani ca alte organizatii ajuta o gramada de copii cu chestii utile zi de zi, gen medicamente care nu se gasesc in Romania, mancare si cazare pentru parintii veniti cu copii bolnavi care nu-si permit o sedere indelungata in Bucuresti. De cand am nevoie de ajutor pentru tratamentul/transplantul facut in strainatate m-am lovit de foarte multi oameni care ajuta fara a astepta ceva in schimb. E ceva nou pentru mine, pentru ca traiul in Romania m-a invatat ca nu prea primesti nimic gratuit. Se pare ca m-am inselat si unii oameni mi-o dovedesc in continuare cu varf si indesat. Cuvintele “oameni buni” suna poate desuet, totusi asta este parerea pe care o am acum. pacat ca mi-am dat seama un pic cam tarziu ce inseamna sa fii bun. Mai bine  acum totusi, decat niciodata. Sper sa nu uit dupa ce ma fac bine. Ar trebui sa pot tine minte ce au facut oamenii astia toti pentru mine si sa ma comport in consecinta.

Hai sa revin la umor 🙂 Am fost vedeta! E ceva cu totul si cu totul nou pentru mine. Si am fost vedeta de doua ori in 3 zile. O data miercuri la emisiunea de pe 10TV, Mbela Ciao, emisiune care mi-a schimbat parerea despre oamenii din TV – mult prea mult stres pentru mine si o viata prea agitata, oameni foarte activi si foarte organizati, si cel mai uimitor pentru mine – oameni multi-tasking. Eu sincer nu sunt multi-tasking, dar prezentatarea m-a uimit vorbind cu publicul in timp ce primea o gramada de indicatii in casca. Sigur spuneam o gramada de prostii amestecate daca aveam eu casca aia in ureche si trebuia sa vorbesc liber in fata camerei. De asemenea, reporterul si producatoarea emisiunii mi s-au parut foarte calmi pentru toata atmosfera din jur. Clar, nu sunt facut sa lucrez in televiziune 🙂 Si emisiunea a fost in direct, si nu m-am balbait de prea multe ori. o sa icnerc sa obtin inregistrarea ca s-o pot pune pe undeva pe blog.

A doua oara am fost vedeta astazi dimineata cand am fost filmat pentru 2 minute intr-un scurt filmulet de prezentare pe care-l voi posta pe blog, dupa ce ma prind cum. O sa mai dureze, dar o sa cer suport. E greu sa vorbesti liber, dar exercitiul e mama reusitelor. O sa mai incerc, dar anul viitor. Multumesc Bogdan pentru camera –  sincer a fost un pic prea desteapta pentru mine, dar bine ca nu m-am filmat singur 🙂

Si mai am o veste buna – mi-au crescut cam toate valorile, mai putin trombocitele. Deci daca ma tai o sa sangerez cam mult, iar daca ma ating de ceva o sa fiu vanat mult timp. O sa creasca si numarul trombocitelor, dar e ultimul care se reface dupa chimio. leucocitele au luat-o binisor in sus, am vreo 3000 si ceva si am mai facut o injectie astazi (V-am spus ca imi fac singur injectiile astea intramuscular? Sunt smecher tare :)), granulocitele au crescut si ele si sunt de trei ori mai multe ca acum 2 zile, si hemoblogina e si ea in crestere, desi sunt un pic anemic. Mananc de toate si incerc s-o cresc – tare mi-e ca iar ma ingras, dar asta e, daca o duc prea bine…

Fug sa mananc 🙂 Nu prea v-a mirat propozitia asta, nu? Zborul imi creste pofta de mancare. Cand depasesc 1 quintal va anunt. Revin mai pe seara sa compensez lipsa mea in blogosfera de saptamana trecuta.

Un Ajun de Craciun fericit!

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

4 Responses to Sarbatori in Viena

  1. simona a says:

    Uraaa! vezi ca m-am concentrat pe CRESCUT ( si cu mine inca niste sute de oameni!) si au CRESCUT ! La mai mare !
    Un “artist” se simte obosit dupa atatea reprezentatii , deci oboseala ta e ok !
    Tot ce e pe mana mamelor e ca si rezolvat !
    Mos Craciun sa-ti aduca liniste in suflet , alea, alea prin sange…si putere !
    PS . La Sulina pestii te asteapata !

  2. Chiar ești tare dacă-ți faci singur injecțiile! Mie și-acum mi-e greu să ma uit în timp ce-mi bagă acul să-mi scoată sânge.
    În altă ordine de idei … mănâncă! Îți trebuie energie și oricum majoritatea oamenilor slăbesc în timpul transplantului și după.
    Sărbători cu multe vești bune!

    • Cioini says:

      Nu sunt chiar asa tare – pentru injectiile normale nu-mi nimeresc venele 🙂 Astea pe care mi le fac singur sunt intramusculare. mananc o gramada – in curand cred ca o sa fiu cat Mos Craciun de gras. Sarbatori fericite si sa ne auzim fericiti 🙂

  3. Masaj erotic says:

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

Leave a Reply

