Postare din aeroport


Salve,

Am ajuns pe aeroport dupa o zi cam agitatasi ocupata. Am ajuns la 9 la spital, dar a avut de asteptat o ora ca sa-mi ia sange si apoi inca o ora pentru a avea rezultatele. Am inteles de ce e ffff bine sa invat germana – pentru ca nu pierd timpul trimis de la o Leitstelle (eu i-as spune receptie, dar traducerea in engleza este “direction center” – wierd) la alta, pana gasesc pe cineva care intelege engleza. Ca de vorbit… Nu prea se cheama vorbit ce fac majoritatea austriecilor cu engleza 🙂 Anyway, doctorul mi-a dat aprobarea sa zbor catre Romania astazi – la 17.00 ora locala am avionul, la 19.30 ora locala a Romaniei aterizez, si sper ca la 20.30, maxim 21.00 sunt la petrecere. Sper sa mai tin la bautura. N-am mai baut totusi de aproape 2 ani 🙂 Cred ca iar ma imbat cu apa minerala. Am analizele in scadere, dar ar trebui sa fiu ok – m-au sfatuit sa mai fac niste analize marti sau miercuri. O sale fac si sper sa fie ok. Mai am Timp pana atunci.

Ma intorc in Viena pe 26,de Craciun. Cred ca ma intorc pe 24, dar pe 26 trebuie sa fiu la spital.

Nu ma mai tine mult bateria laptop-ului, pentru ca am fost destept si m-am uitat la filme in spital cat timp am asteptat de dimineata si nu l-am mai incarcat.

Have fun, be good

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

7 Responses to Postare din aeroport

  1. andreimusat says:

    Bravo Andreiash, petrecere frumoasa!

  2. simona a says:

    bine ai venit…la ora asta (2.16) cred ca ai terminat toata apa de la chef !! odihna placuta, suc de sfecla, ficat la gratar si …analize in crestere !!!

  3. gabi says:

    bine ai venit acasa!!!!!!

  4. Andrei O says:

    Buna Andrei, sper ca ai ajuns cu bine. Cand ai putin timp, da-mi te rog un semn la adresa de mail asociata comment-ului asta, as vrea sa iti zic ceva si nu a gasit alta modalitate de contact pe site. Merci

  5. iatcu says:

    Aerul de Bucuresti nu prieste scriiturii? Nţ nţ nţ!
    Presupun ca esti prea ocupat cu prechinii si nu te condamn. Spor in toate cele!!!

  6. simona a says:

    corect, Bucurestiul dauneaza grav scrisului…nu pot decat sa sper ca ceea ce faci e : BINEE ! ca esti cu “parametrii” Ok…

  7. andreimusat says:

    ce faci andreiash?nu ne mai zici nimic…suntem cu totii nerabdatori…..

Leave a Reply

