Ziua cea mai buna pentru orice – maine


Salut,

Am motait toata ziua si de asta n-am scris. Scriu acum. Maine ar trebui sa fie o zi buna, pentru ca mi-am facut deja bagajul si mi-am luat biletul spre Bucuresti. Sper ca doctorul sa nu-mi strice planurile. Singura mea grija ar fi trombocitele prea putine, unul dintre cele doua riscuri mari cand ai ceva ca mine (si nu va ganditi la burta, pentru ca sunt din ce in ce mai slab :)) – cati m-ati crezut?). Al doilea am inteles ca ar fi anemia, cand hemoglobina ar fi sub 8-9, fara sa stiu exact care e unitatea de masura, logic ar fi grame/kilograme (right, mai ales kilograme) pe o oarecare unitate de volum. La trombocite stiu ca stateam cam prost, dar ieri am avut la 10 seara un concentrat de sau cu trombocite, perfuzabil. Daca ar fi din astea si pentru hemoglobina, multe din problemele mele ar disparea.

Oricum, maine sper sa zbor, acasa. Ma asteapta o gramada de chestii de facut,Β  cele mai interesante fiind analizele de vineri pentru dosarul pe care-l voi depune la DSP. Dupa analize, dosarul nu mai tine de mine. Nici pana acum nu prea a tinut, dar chiar trebuie sa fie analizele mele. Si al doilea lucru interesant ar putea fi… petrecerea de Craciun a firmei la care o sa ajung cu intarziere, dar e mai bine mai tarziu, decat niciodata :))

Vineri isi reface fratele meu testul HLA, pentur ca mi-au cerut doctorii de aici sa le dau si testul lui, pentur a vedea macar daca este partial compatibil. Trebuie sa ma interesez exact care sunt conditiile pentru a putea fi unii dintre voi donatori, pentru mine sau pentru altcineva (Multumesc), si unde anume puteti sa faceti testul. Voi pune o pagina separata cu detaliile astea maine cel mai probabil (daca va intrebati de ce maine, cititi inca o data titlul :))

[later edit] – nu isi mai reface fratele meu testul HLA, pentru ca l-am primit pe cel facut la Fundeni si este 30% compatibil. Dupa ce am vazut si testul lui sper ca odata si odata o sa stiu cam ce scrie in el – sunt primele cifre atat de importante care habar nu am ce inseamna. [stop edit]

Am observat ca am o oarecare dependenta pentru smiley-uri si am incercat sa-mi dau seama de ce. Am gasit pana la urma un raspuns logic, nu stiu daca explica intr-adevar dependenta mea, dar pare logic. In momentul in care scrii ceva si dai un anumit sens scrierii respective, paragrafului, cuvantului, etc. poti sublinia sensul (sau asta ma gandesc ca fac eu) cu un smiley potrivit, pentru ca persoana sau cei care citesc sa nu creada ca vorbesti serios daca ai scris o prostie pentru ca nu-ti pot vedea expresia faciala (de obicei lumea se asteapta sa scriu prostii si daca rad printr-un mic desen dau senzatia ca-s mai destept de atat) sau… De fapt, cred ca doar atat am gandit. Ma mai gandesc si daca sunt in stare mai completez.

Si m-am mai gandit la ceva astazi, un plus pentru folosirea diacriticelor. Cred ca de asta am fost obosit si am motait cam toata ziua. Un plus pentru folosirea lor ar fi ca ar disparea “limbajul de mess”. Sau nu tot, dar macar partile in care sh = Θ™ sau tz = Θ›. Alte parti bune nu prea-mi vin πŸ™‚

Cam atat pentru seara asta, vorbim maine dimineata. Sau voi avea iar eu un monolog πŸ™‚

Somn usor,

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

12 Responses to Ziua cea mai buna pentru orice – maine

  1. andreimusat says:

    Acum inteleg de ce vrei sa ajungi acasa…o sa urmaresc detaliile pentru testul de donator, si de exemplu eu vreau sa-mi fac acest testul pt tine sau altcineva.
    Astept nerabdator urmatorul post.
    Ai grija de tine !
    PS: Multi citesc blogul tau dar f putini au curajul sa iti raspunda….asa ca , tu continua sa scrii. Nu e chiar monolog, multi te citesc dar nu comenteaza…sunt convins.

    • andreimusat says:

      “testul” ….era de fapt “test”.
      Sunt foarte obosit…de fapt sunt epuizat… daca as dormi toata perioada de sarbatoti in continuu cred ca nu ar fi de ajuns sa recuperez. πŸ™‚ .

    • Alina says:

      Asa este Andrei. Multi ii citesc blogul, chiar daca nu-i raspund. Eu sunt unul dintre cazuri. In fiecare zi intru sa vad daca mai are noutati pentru noi, dau un vot si cam atat πŸ™‚ Asa ca, dragul nostru Andreiash πŸ™‚ , continua sa scrii pentru ca aici in fata monitoarelor se afla multi oameni care-ti citesc gandurile impartasite.

      Multa sanatate si sa auzim doar de bine de la tine.

      P.S: Danny asteapta nerabdator petrecerea de maine si intalnirea cu tine :), cred ca are planuri marete cu tine ;)).

  2. andreimusat says:

    Si ca sa fac eu monolog:

    Azi, pe seara, cand am vrut sa intru pe facebook.com am avut o surpriza, prima pe site-ul asta :cont suspendat. Pentru revenire am intrat intro procedura de 6 pasi printre care nr. 3 parca era sa imi schimb parolele de mail…am 2 adrese de mail…si nu stiu cum apar doua pentru ca eu cred ca m-am inregistrat doar cu una, nu imi mi amintesc. Am fost surprins si m-am oprit ,apoi am verificat mailurile.Am observat ca si pe trilulilu.ro mi-au sters contul pt ca nu am mai intrat de 9 luni…ciudat. Pana la urma mi-am schimbat parolele la mailuri cu procedura asta a lor si am revenit pe facebook.com. Intrebarea era….am trimis cumva noile parole cuiva? :)). M-am gandit sa le schimb din nou din mail si apoi pe facebook dar ma gandesc ca oricum sunt alte metode sa mi le fure cineva prin alte metode…asa ca namai fac nimic. Oricum cu internetul asta noi spunem totul din nevoia de comunicare si oricine poate verifica. “Change your password” ar trebui sa fie : “Tell me the password” .
    Nb.

  3. simona a says:

    citim, citim, cred ca citim si printre randuri , citim si gandul este mereu, chiar mereu la tine ! azi am deschis de o suta de ori si nu stiam ce e cu tine , apoi m-am linistit : ai motait…sa iti spun ca stiu cum e sa ai heboglobina 8? de fapt stiu cum e sa “functionezi” (serviciu, casa alea, alea) mai bine de un an cu ea 5 si chiar 4 ! nu am sa-ti spun ! un lucru e clar : omul e o masinarie tare complicata si ciudata si are PUTERE ! somn usor ! MAINE , mereu MAINE si MULTI MAINE cu NOROC !! sa creasca ce trebuie sa creasca!!
    p.s. eu nu vreau diacritice ! calculiciul meu vede numai patratezele si alte alea !!!

  4. Danutz says:

    Salve Andrei,
    Asteptam vesti bune maine si sper sa ne vedem la party . Mi-am scris numele asa cum imi zici tu :)) , tu cu berea ta :)) , chiar sunt curios ce bere mai e si aia :)) .
    Joaca Steaua cu Napoli, am ras cand am auzim numele unui jucator… “Surdu” , daca luam in considerare ca-l mai avem si pe “Mutu” astia 2 ar face un combo de neuitat, imagineaza-ti cum ar comenta aia ” Mutu paseaza catre Surdu !! ” =))) ; sa speram ca se vor intalni vreodata . Am fugit ca raman fara baterie, au scumpit astia curentul si nu imi mai permit sa imi incarc laptopul acasa .

    Succes cu analizele maine si sa ne vedem cu bine, de abia asptept sa radem un pic :)) .

    Noapte buna,
    Daniel
    πŸ˜€

  5. fb says:

    Confirm, nu e monolog, suntem mai multi care citim pe ascuns. πŸ™‚

  6. gabi says:

    Citim in fiecare zi si-ti tinem pumnii. Trebuie sa fie din ce in ce mai bine. PUTERE, INCREDERE si RABDARE! Nu esti singur ! O zi buna si asteptam numai vesti bune!

  7. Maria says:

    Te asteptam acasa dragul meu Andrei.Vreau sa fac si eu testul de compatibilitate sa vedem,ca nu stii de unde sare ……costelus.hahahahaahha

  8. Vlad says:

    Andrei, stii bine ca sunt foarte multi oameni care te citesc. Asa ca hai mai repede acasa, ne vedem la aeroport πŸ™‚

    Fratele tau mai mare (muhahahah πŸ˜› )

  9. gabi says:

    sa ne dai detalii despre testul de compatibilitate, ca nu se stie …

  10. Dan says:

    Iti doresc sanatate multa si ma rog sa te faci bine. Succes la DSP – daca banuiesc bine, si anume, dosarul pentru HG … (?).

    Oricum am pus cateva banere pe 2 din siteurile mele si va mai urma inca unul.
    Nu e mult, dar e o incercare care trebuie facuta.

Leave a Reply

