Ziua cea mai buna e marti


Sa aveti o zi buna astazi.

A mea a inceput bine. A venit doctorul la vizita mai devreme, dar am mancat de pranz si a durat pana am savurat toate felurile. Analizele mele sunt din ce in ce mai bune, mai putin trombocitele care sunt in scadere. Asa ca voi avea o perfuzie cu un concentrat de trombocite. Nu ajung diseara acasa, ci de abia joi, pentru ca joi dimineata mai am un control, un set de analize de sange si o discutie cu un alt doctor care imi va spune daca este ok sa zbor acasa sau nu. Sunt increzator si cred ca imi voi cumpara si biletul de avion pentru joi seara. Am cautat si biletul de intors in Viena deja, dar nu prea sunt zboruri in perioada 24-25 decembrie si cele care sunt sunt foarte scumpe. Trebuie sa vorbesc cu Mos Gerila sa-mi imprumute un ren, pentru ca sigur ies mai ieftin. Din pacate am fost sfatuit sa nu vin cu colegii mei, Cristi si Margineanu, pentru ca am inca valorile prea mici ca sa suport un drum lung, si va trebui sa zbor. Sa vedem ce solutie aleg pana la urma, sa nu periclitez nimic prea grav, nici sanatatea, nici portofelul.

Fug sa caut solutii pe net si se pare ca pot ajunge la petrecerea de Craciun 🙂

Vorbim mai pe seara,

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in fara categorie - stuff general. Bookmark the permalink.

7 Responses to Ziua cea mai buna e marti

  1. cosmin says:

    Te asteptam la petrece atunci. Pare-se ca esti foarte incapatanat. Dar mare atentie ca o sa fiu cu pleoapa pe tine si nu o sa poti fuma sau bea Cola.

  2. Diana says:

    Hello u,

    pana cand ajung in vizita, ma mai bag in seama si aici 🙂
    intra pe flugsupermarkt.com si vezi ca sunt foarte ieftine zboruri din 16/17 cu intoarcere pe 24/25, adica in jur de 120 de euro. Let me know daca ai nevoie de ajutor.

    te pup si distractie placuta acasa!

  3. andreimusat says:

    andreiash, eu nu iti recomand sa cauti drumuri ieftine dak nu ti se recomanda, eu as sta acolo daca asta ar fi recomandat de ei.stiu ca vrei sa pleci si sa te intorci acasa dar nu asta e ideea….nu te complica. te rog

  4. simona a says:

    are importanta? zic si eu : nu te complica ! casa, acasa, prietenii raman pe loc ! acum numai tu esti important !!! si trombocitele tale…vezi m-am concentrat pe leucocite si am uitat de trombo !!! asa ca : SA CREASCA TOT CE TREBUIE SA CREASCA !!!

  5. jeni says:

    Buna ,
    sa nu-ti pierzi nadejdea, dar nu ti-o pune in oameni, pune-ti nedejdea numai in Dumnezeu!
    nu-ti fie rusine de El, ca nici Lui sa nu-I fie rusine de tine !
    Vad ca esti baiat destept, asta nu ti se datoreaza, e tot meritul Lui.
    Crezi ca degeaba a pus potential in tine??
    Vrea sa traiesti si sa-I slujesti.
    Roaga-te lui Dumnezeu si El va lucra ! Fa-I o promisiune si tine-te de ea.
    Trebuie doar sa-L recunosti ca Domn si Mantuitor, sa-I marturisesti pacatele, sa-L rogi sa te ierte si sa nu mai faci altele.
    Fa-L prietenul tau cel mai bun, nu te va dezamagi.
    Pune-L la incercare, nu va vrea sa se faca de ras, dar fii sincer in relatia cu El si nu trisa !!!
    Acolo unde oamenii falimenteaza, intervine Dumnezeu.
    El nu vine neinvitat si nedorit !
    Cheama-l in rugaciune, da-I inima ta si El va lucra !!
    Sa auzim de bine !!

Leave a Reply

