Zi de postat prezentarea scurta :))


Azi nu s-a intamplat mai nimic, in afara de o perfuzie de doua ore cu “picuratorul” si venirea lui Vlad si a Magdei in acest frumos oras de pe malul Dunarii albastre… Sunt aproape poet.
Magda a venit pentru serviciu,Vlad a venit sa ma ajute cu diverse chestii si ma ajuta in special moral – are bancuri gen Dexter sau Johnny Bravo, atat seci, cat si stupide – exact genul meu de banc :)) Daca nu era mai mic decat mine poate ziceam ca e mai matur ca mine, dar asa, avand eu 2.5 ani in plus de experienta vasta de viata, nu pot recunoaste. N-a stat prea mult, pentru ca unul dintre colegii de salon motaia si n-am vrut sa-l deranjam, dar se intoarce maine. Toata saptamana eu sunt Project Managerul project managerului (am scris cu litere mici ce post are el in organizarea mea) – eu ii fac orarul, eu semnez acceptanta :)) Smecherie totala. Deja ma simt mai bine numai cand ma gandesc ce putere am asupra lui acum :))

Hai sa postez prezentarea mea scurta, dar mai lunga de 1200 de caractere, pe o pagina separata la care ajungeti prin link-ul din partea de sus a paginii (Prezentarea mai lunga despre mine 🙂) – sa nu zic ca n-am scris si astazi.

Somn usor 🙂 Maine va povestesc si reactia lui Vlad la postul meu. Abia astept sa-i vad fata cand vine la mine.

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in povesti din spital. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

