Zi de stat in pat, aproape degeaba = (def) duminica


Hello,

Azi fiind duminica mi-am zis ca-mi trebuie o pauza. Nu din motivele la care v-ati putea astepta, gen: sunt obosit, plictisit, mi-a ajuns atata stres, etc…, ci pentru ca in cea mai mare parte a zilei mi-a fost cam lene 🙂 Cred ca, de fapt, motivul principal este ca am senzatia ca astept ceva si nu se intampla acel ceva, desi n-as putea spune ce astept exact. Si ca sa nu se intample acel ceva necunoscut cand eu fac altceva, prefer sa nu fac nimic. In fond si Dumnezeu s-a odihnit in ziua a saptea 🙂

M-am prins acum jumatate de ora ce astept, dar era tarziu sa mai recuperez ziua stata in pat si nu prea cred ca vroiam s-o recuperez. Sincer ii astept pe fratele meu, Vlad, si pe Magda, sotia lui si , cum imi place mie sa-i spun, cumnata-mea. Am observat ca gradele de rudenie imi pun niste probleme si prefer sa dau detalii – de aici “sotia fratelui meu” si “cumnata mea” apar in aceeasi propozitie cand ma intreaba cineva pe cine astept. Locutiunea sinonima cred ca este pentru mine, ca sa-mi fixez gradul de rudenie in minte, dar sa nu discutam acum despre ce probleme am :)).

Vremea aici este… cred ca geroasa conform weather.com, pentru ca de iesit din spital nu m-am invrednicit. Ar fi -7 grade Celsius afara acum si din ce mai tin minte din ce mi-a zis bunicul, cand se opreste ninsoarea vremea devine geroasa. S-ar parea ca a avut dreptate cand mi-a spus, acum multi ani, si din pacate nu mai am cum sa-i confirm spusele. Ca orice copil incapatanat, cand mi-a spus am avut un raspuns stupid: “De unde poti sti cum e vremea, daca vremea e probabila? N-ai cum sa fii sigur”. Nu prea ascultam cand suntem mici si nu avem incredere in experienta, dar totusi e bine sa dam cu capul de sus si sa ne convingem de niste adevaruri pe propria piele. Avand 1 metru si 90cm va imaginati cam de cate ori am dat eu cu capul de sus :))

Mi-am adus aminte acum de faptul pe care mi l-a reprosat o buna prietena ieri: nu scriu cu diacritice. Ca sa nu recunosc ca mi-e lene, mi-a venit repede o scuza destul de buna in minte: oamenii nu dau cautare in Google cu diacritice :)). Sunt bun la scuze stupide, dar unele chiar sunt bune, trebuie sa recunosc, chiar daca par subiectiv. O sa ma apuc de maine de scris cu diacritice. Voi ce parere aveti? Cu sau fara? Totusi cred ca o sa scriu in continuare fara – motivul invocat de mine pare totusi bun, cu cat ma gandesc mai mult.

E deja 6.30 in Romania si aici 5.30. Cred ca ma apuc sa ma mai uit la Two and a Half Men – chiar dragut si sec din cand in cand 🙂 Ca sa va stric un pic cheful: Odihniti-va, maine cred ca aveti serviciu :))

O seara buna,

About Cioini

28 years old, funny :)
This entry was posted in povesti din spital. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

